Je glimlach van vandaag

Dagje zee om wat tot rust te komen, en ik besloot met de trein te gaan. I know...

Maar voor het eerst wel de stiltewagon ontdekt. Er kwam een bende jongeren in de wagon en ze zijn doorgestapt omdat ze doorhadden dat ze hier stil moesten zijn. Momenteel zijn hier de helft van de zitjes bezet en ik hoor echt niks :love:

Edit: er is er net een naast mij komen zitten met de meest penetrante parfum dat ik in jaren heb geroken. Mengeling tussen eau de cologne en patchouli. :puke:
En je kan daar niets van zeggen, want je moet stil zijn. Moest je nu in een normale wagon zitten...

Kleintje doet het goed in de buik nu. Op drie dagen tijd 120 gram bijgekomen wat ook nodig was en zwangerschapsvergiftiging lijkt ook afgewend. Happy arevee :smile:

azxY5dz_700bwp.webp

Sommige kappers zouden dat beter doen voor hun klanten: 10 EUR korting als je heel de tijd zwijgt tijdens de knipbeurt. Bij mijn kapster is er een oud mens en die is standaard de eerste op een zaterdagochtend. Die blijft een uitleg doen en staat daar nog altijd een kwartier te reutelen als ze met haar klaar is en ze met mij bezig zijn waardoor het ook bij mij langer duurt. Bol het gewoon af! Wat je elke week zo lang te vertellen hebt, is mij een raadsel.

Want ja, iedere zaterdagochtend om 8.30u zit die daar. Want als mijn knipbeurt erop zit, vraag ik altijd al een datum voor 2 maand later. Gegarandeerd dat op een zaterdagochtend om 8.30u niet lukt want dan heeft die al gereserveerd. Al zou ik binnen 100 jaar willen vragen voor de zaterdagochtend om 8.30u, zou het nog niet gaan want dat mens heeft gereserveerd tot in de eeuwigheid, denk ik.

De paniek in haar ogen een tijd geleden was schitterend toen de kapster zei dat ze de week erna verlof had.

Terug
Bovenaan