Strijkijzer
Redactiechef
Gewoon stemmen he, posten moet niet van mij!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Individuele ingrepen bespreek je in pm.nah, de mods daar zijn veel te autoritair: al mijn posts zijn daar verwijderd omdat de mod haar gezicht niet wou verliezen
graptjen he coldplayke

Is maar zwak ze, geen rode tekst durven gebruikenIndividuele ingrepen bespreek je in pm.![]()

Vrijheid is een fragiel iets, ook hier.Is maar zwak ze, geen rode tekst durven gebruiken![]()

).
CrapuulIk heb een slecht karakter (toch maar op safe gespeeld want ik heb effectief naar een Peter gemaild vanochtend).
![]()

Dat idee heb je van dit forumHaha ik had zo eens mijn vrouw goed liggen gehad. Toen ze pas van schoolnwas ging ze gaan poetsen en stuurde ze naar mij ipv 1 van haar klanten iets over een sleutel waar ze die gelegd had.
Ik heb erop geantwoord van " ja de sleutel heb ik gevonden, maar van je werk ben ik minder tevreden!" ik zie ze zo stilletjes weg wikkelen naar de keuken en helemaal in paniek geraken. En ze reageerde erop "oei wat was er wel niet in orde?"
Dan maar helemaal erover gegaan en gezegd dat het stront tot aan de muren plakte. En dan had ze door dat ik het was. De kletsen heb ik er natuurlijk met plezier bij genomen.
Hahaha neen dat was nog van voor the kay-gell sagas.Dat idee heb je van dit forum
Dus kay gell heeft het van u.Hahaha neen dat was nog van voor the kay-gell sagas.

Dus kay gell heeft het van u.![]()
Ja Thaïs eten.De oorzaak van mijn problemen is gevonden!
effe ter info, vandaag was ze blij met een zakje paprika crocky chips van 25g. (Vooral omdat het gratis was)Ja, ze vond de paprika wel wat flets smaken. Ze kijkt in ieder geval wel al uit naar de bolognese die ik volgende keer meeneem.
Collruyt geweest?effe ter info, vandaag was ze blij met een zakje paprika crocky chips van 25g. (Vooral omdat het gratis was)
Exactly, only not quite ^^dus Emilia Romania is de naam van Landtlord zijn vrouw (als ik het hier een beetje kan volgen)