Général Zantas
Well-known member
Schoonzus heeft een lekkere taart gebakken uit dank dat ik haar naar de luchthaven rijd.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet akkoord. Hij heeft willens nillens een crimineel feit begaan waarvoor hij al een voorwaardelijke celstraf heeft gekregen. Hij denk dat hij boven de wet staat en verdient mijn inziens dan om behoorlijk gestraft te worden.Video offline halen, geen zulke content niet meer maken en eventueel een boete (die naar het meisje gaat?) lijkt me voldoende.
Met de fiets ?Schoonzus heeft een lekkere taart gebakken uit dank dat ik haar naar de luchthaven rijdt.
Met de fiets ?
Een goeie pot koffie en mergpijpen.Samen op de tandem. Af en toe stoppen om eens van haar taart te proeven. Heerlijk.
Een goeie pot koffie en mergpijpen.
Nu ben je gewoon je eigen prestaties aan het geringschatten hé.Veel pijpen, weinig merg.
Hatelijk idd.In stad verzeild geraakt, op een terraske. Vrienden van vroeger tegen het lijf gelopen en herinneringen ophalen. En nu iets gezellig samen gaan eten. Ongeplande momenten.![]()
Op een loopwedstrijden en die rosse van Blind Getrouwd doet mee en alle mannen proberen niet naar haar joggingbroek te kijken.

tiens, ik moet eens naar Blind Getrouwd kijken, precies.
Rost me krollen, bestaat er een betere combo?
Blijkbaar wel ... rost met krollen in een joggingsbroekRost me krollen, bestaat er een betere combo?

Die dachten al niet meer aan lopen, maar aan fietsen.Op een loopwedstrijden en die rosse van Blind Getrouwd doet mee en alle mannen proberen niet naar haar joggingbroek te kijken.