Je glimlach van vandaag

Welke e-penissen zijn aan het kruisen? :unsure:
De usual suspects: de coronathread, de bedrijfswagenthread en natuurlijk de daily shizzle in pol&actua zoals bv @Tonerider die zich heeft vastgereden met zijn stelling over de hondenmoordende jogger.

giphy.gif

Amaai twas hier een gezellig onderonsje precies gisteren avond. Spijt dat ik dat gemist heb omdat ik in de Ardennen zat in mijne sauna met ne whisky :sneaky:.
(effe niet vermelden van de klote slecht gemaakte hout gestookte sauna, waar ik half vergiftigd door de rook was voordat dat ding warm was)

De usual suspects: de coronathread, de bedrijfswagenthread en natuurlijk de daily shizzle in pol&actua zoals bv @Tonerider die zich heeft vastgereden met zijn stelling over de hondenmoordende jogger.

giphy.gif
Ik had kunnen denken dat het @Tonerider weer zou zijn :cautious:

Ja da heb ik al paar keer gehoord 😅 en Matthias Coppens heb ik wel al es gehoord ja @coldplayke
@coldplayke zei echt wel Staf Coppens, ik snap dat ge zelf Matthias kiest, maar ze zei echt wel Staf... deal with it :cool:.

Krijg een geboortekaartje van een Chinese vriend.
Ik verslikte toch efkes in m'n koffie qua naam: WUHAN

Ik dacht efkes: meent die dat nu? ok tis een "coronababy", maar uw kind noemen naar het plek waar corona begonnen is(voor zover we weten)....my god lol.

maar het was WULAN

Nog eens goed gekeken of het niet MULAN was, maar nee.

Krijg een geboortekaartje van een Chinese vriend.
Ik verslikte toch efkes in m'n koffie qua naam: WUHAN

Ik dacht efkes: meent die dat nu? ok tis een "coronababy", maar uw kind noemen naar het plek waar corona begonnen is(voor zover we weten)....my god lol.

maar het was WULAN

Nog eens goed gekeken of het niet MULAN was, maar nee.
En wat is de betekenis vd naam?

Die Sonny van temptation island op zijn bek zien gaan. Wat ne arrogante eikel :rofl:

Eerst doen alsof zijn vriendin alles in haar leven aan hem te danken heeft en hij de reddende engel is.
Dan dumpt ze hem via ne video en gaat met ne andere weg. Volkomen terecht.
Loopt em daar de hele tijd te zeggen dat hij haar 3 jaar geholpen heeft en dat hij nu andere vrouwen gaat helpen opbouwen :lol:

Zo fucking vol van z'n eigen en maar zeggen dat hij iedereen wil helpen en hij er is voor de andere mannen ook. Tot de andere mannen hem vroegen of hij eigenlijk wist hoe hun vriendin heette.
Wist em niet :rofl:

9 dagen op dat eiland doen alsof ge de man zijt die altijd wil luisteren terwijl ge niet anders doet als uzelf ophemelen en doen alsof ge altijd iedereen helpt en dan nog ni eens de naam van die kerels hun vriendin kennen. Heerlijk.

Die Sonny van temptation island op zijn bek zien gaan. Wat ne arrogante eikel :rofl:

Eerst doen alsof zijn vriendin alles in haar leven aan hem te danken heeft en hij de reddende engel is.
Dan dumpt ze hem via ne video en gaat met ne andere weg. Volkomen terecht.
Loopt em daar de hele tijd te zeggen dat hij haar 3 jaar geholpen heeft en dat hij nu andere vrouwen gaat helpen opbouwen :laugh:

Zo fucking vol van z'n eigen en maar zeggen dat hij iedereen wil helpen en hij er is voor de andere mannen ook. Tot de andere mannen hem vroegen of hij eigenlijk wist hoe hun vriendin heette.
Wist em niet :rofl:

9 dagen op dat eiland doen alsof ge de man zijt die altijd wil luisteren terwijl ge niet anders doet als uzelf ophemelen en doen alsof ge altijd iedereen helpt en dan nog ni eens de naam van die kerels hun vriendin kennen. Heerlijk.
Ik weet toch nie in hoeverre ik die ‘reality’ tv moet geloven zenne.
Welk serieus koppel gaat nu met zoiets marginaals meedoen?
Om nog maar te zwijgen van die hun ouders ocharme.
Het moet uw dochter maar zijn die ge daar op nationale tv ziet vogelen. JAWADDE

Terug
Bovenaan