Je glimlach van vandaag

Uitgebreide echo gehad van de zoon, alles op en aan, geen enkel mankement of probleem, beetje groot en zwaar voor de periode van de zwangerschap (+- halfweg) maar verder alles tip top in orde. :)

En tis al ne koppigaard want hij wou zijn gezicht niet deftig laten zien aan de gynaecoloog :D

HABEMUS PAPAM!

Geestelijke mensen verenig u! :bow:

En tis ne Amerikaanse conservatief! Cant go wrong with that. You go, buddy 🫡🫠🙂

Laatst bewerkt:
HABEMUS PAPAM!

stop-it-get-some-help.gif

HABEMUS PAPAM!

Staat nochtans in elke media dat hij vooral progressief is.

Het enige waar hij vrij conservatief in blijkt te zijn, is het behandelen van de seksuele misbruiken in de Kerk.

Iedereen kent de iconische woorden van Armstrong bij het afstappen van het laddertje. Maar tot op vandaag had ik geen besef van wat erna kwam...

Kostuum voor zelf te dragen tijdens de communie van mijn zoon morgen gaan kopen. Was ietsje buiten budget dus was wat aan't twijfelen en stond op het punt om weg te gaan, toen de verkoopster zij dat ze (toevallig) vandaag een speciale actie hebben lopen dat bij aankoop van een kostuum, je een tweede kostuum er bovenop krijgt voor 1 euro.

Twee kostuums dus voor 500 euro (je sais, ik ben een pauper), lekker.

Laatst bewerkt:
Kostuum voor de communie van mijn zoon morgen gaan kopen. Was ietsje buiten budget dus was wat aan't twijfelen en stond op het punt om weg te gaan, toen de verkoopster zij dat ze (toevallig) vandaag een speciale actie hebben lopen dat bij aankoop van een kostuum, je een tweede kostuum er bovenop krijgt voor 1 euro.

500 voor 1 zou ik nu ook nooit betalen voor mijne kleine.

Zeg gasten, leert is lezen. Staat toch duidelijk dat het is om zelf te dragen 🧐

Kostuum voor zelf te dragen tijdens de communie van mijn zoon morgen gaan kopen. Was ietsje buiten budget dus was wat aan't twijfelen en stond op het punt om weg te gaan, toen de verkoopster zij dat ze (toevallig) vandaag een speciale actie hebben lopen dat bij aankoop van een kostuum, je een tweede kostuum er bovenop krijgt voor 1 euro.

Rusland viert vandaag Victory Day (День Победы).

Cartoon lijkt vanuit Pools standpunt gemaakt.

Bijlagen

• FB_IMG_1746771884964.jpg
    FB_IMG_1746771884964.jpg
    32,3 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan