Oldskooler
Well-known member
Mooi weer, ik wil straks gaan fietsen.
Ik heb het niet over die ene thread.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fietsen es fietsen!Mooi weer, ik wil straks gaan fietsen.
Moet ge bij het fietsen ook ritsen of werkt dat zonder?"Ik ga niet fietsen fietsen. Je hebt fietsen en je hebt fietsen fietsen."
Ge moet ook niet met teveel op dezelfde weg willen fietsen.Moet ge bij het fietsen ook ritsen of werkt dat zonder?
Ge moet ook niet met teveel op dezelfde weg willen fietsen.
En is dat allemaal om beurt op dezelfde fiets? Of allemaal op een andere fiets? Of op een driewieler? Aleja ik zie daar ook nog een verscheidenheid aan mogelijkheden.Ik las in dit topic dat er soms in peloton gefietst wordt.
makkelijker zonder rits.Moet ge bij het fietsen ook ritsen of werkt dat zonder?
Tom de melksnor.Vandaag hebben ze me "jongeman" genoemd. Toen bleek die persoon 6 jaar jonger dan ik te zijn
Hashtag babyface

Ik vermoed dat er bij iemand van 73 ook geen schoonouders meer zijn om te onderhouden. De slimmerik.Na al dat fietsen van de laatste tijd:
Ruben Van Gucht die zijn portefeuille kwijtraakt bij een fietstochtje. Als er gefietst moet worden is hij er ook altijd bij. Die jongen fietst toch wat af op zoek naar goede benen![]()
Na al dat fietsen van de laatste tijd:
Ruben Van Gucht die zijn portefeuille kwijtraakt bij een fietstochtje. Als er gefietst moet worden is hij er ook altijd bij. Die jongen fietst toch wat af op zoek naar goede benen![]()

Dit bevestigt Antwerpen als belangrijke modestad
Zal wel te maken hebben met de Antwerpse modemerken? De Antwerpse modeschool?![]()
Zara opent haar grootste winkel ter wereld in Antwerpen: "Dit bevestigt Antwerpen als belangrijke modestad" | VRT NWS Nieuws
Winkelketen Zara zal haar grootste winkel ter wereld openen in Antwerpen. Die komt in de zogenoemde Meir Corner, op de hoek van de Meir en de Jezusstraat. De winkel zal 14.500 vierkante meter groot zijn en 3 verdiepingen tellen. "Zara zag de opportuniteit om de winkel naar deze plek te...www.vrt.be
't is Zara. een fast fashion merk, dat zijn ontwerpen vooral "leent". ge kunt er uw stad mee profileren als shop-stad, maar om nu hoog van de toren te blazen dat ge met een grote Zara-winkel een "belangrijke modestad" zijt? dat moet toch een grap zijn.
en 't is dan nog toeval ook:
![]()
Waarom opent grootste Zara-winkel ter wereld in Antwerpen?: "Stad op de kaart zetten, maar keuze is eerder toeval" | VRT NWS Nieuws
Door de komst van de grootste Zara-winkel ter wereld op de Meir zet Antwerpen zich opnieuw op de kaart als modestad. Dat zegt Gino Van Ossel van de Vlerick Business School. Zara zal haar winkel verhuizen naar de zogenaamde Meir Corner, op de hoek van de Meir en de Jezusstraat. "Antwerpen heeft...www.vrt.be
da's waar. maar al die namen hebben niks met Zara te maken.Zal wel te maken hebben met de Antwerpse modemerken? De Antwerpse modeschool?
Daar zitten tussen de afgestudeerden allemaal mensen die internationaal hoog op lijstjes staan in de modewereld.
De Antwerpse 6 hebben toch allemaal mooie collecties die internationaal hoge toppen scheren
Bikkembergs, De meulemeester, Van Beirendonck, Dries van Noten, Marina Yee, Dirk van Saene.
ik kan mij vergissen, maar die dingen hebben ze in andere Belgische steden ook? allez, in Gent hebben we ook restaurants en winkels en speciaalzaken. én café's en hotels enzo.Over het winkelen kan ik je maar enkel gelijk geven, maar als echte brusselaar durf ik toch zeggen dat Antwerpen de stad in belgie is.
Restaurants, winkels, speciaalzaken.