Je glimlach van vandaag

South Park had het reeds geraden.

“Ik ben gay”: Kanye West gaat wild tekeer tijdens livestream en komt schijnbaar uit de kast

Het is wel niet met fish.

Vandaag hebben ze me "jongeman" genoemd. Toen bleek die persoon 6 jaar jonger dan ik te zijn :lol:

Hashtag babyface

Ik was vandaag op bezoek bij mijn mama in Genk. Het is altijd wel een lange treinrit, maar er reden blijkbaar ook geen treinen tussen Hasselt en Genk vandaag, dus ik was nog wat langer onderweg. Het was eerst even balen want ik neem echt niet graag de bus, maar al bij al toch blij dat ik nog eens 2x wat meer van Limburg heb meegekregen dan wanneer ik in de trein zit. Onder andere voorbij de Kwaakvos gereden, daar heb ik veel nostalgische herinneringen aan...

Na al dat fietsen van de laatste tijd:

Ruben Van Gucht die zijn portefeuille kwijtraakt bij een fietstochtje. Als er gefietst moet worden is hij er ook altijd bij. Die jongen fietst toch wat af op zoek naar goede benen :unsure:
Ik vermoed dat er bij iemand van 73 ook geen schoonouders meer zijn om te onderhouden. De slimmerik.

Na al dat fietsen van de laatste tijd:

Ruben Van Gucht die zijn portefeuille kwijtraakt bij een fietstochtje. Als er gefietst moet worden is hij er ook altijd bij. Die jongen fietst toch wat af op zoek naar goede benen :unsure:

“Ik had 20 trappistjes gedronken op een terras”: het strafste uit de politierechtbank
https://www.hln.be/regio/ik-had-20-...et-strafste-uit-de-politierechtbank~a2a885aa/

God damnit, Ruben!

Amerikaanse werkgever die een mail rond stuurt voor de Cinco de Mayo en de Belgische collega's die zich afvragen wat dat wel mag zijn... En dan krijgen ze mijn geleerde uitleg over de mayonaise aan boord van de Titanic. En het toppunt van al is dat het overgrote deel er dan nog mee weg is 🤣

Dit bevestigt Antwerpen als belangrijke modestad

't is Zara. een fast fashion merk, dat zijn ontwerpen vooral "leent". ge kunt er uw stad mee profileren als shop-stad, maar om nu hoog van de toren te blazen dat ge met een grote Zara-winkel een "belangrijke modestad" zijt? dat moet toch een grap zijn.

en 't is dan nog toeval ook:

't is Zara. een fast fashion merk, dat zijn ontwerpen vooral "leent". ge kunt er uw stad mee profileren als shop-stad, maar om nu hoog van de toren te blazen dat ge met een grote Zara-winkel een "belangrijke modestad" zijt? dat moet toch een grap zijn.

en 't is dan nog toeval ook:
Zal wel te maken hebben met de Antwerpse modemerken? De Antwerpse modeschool?
Daar zitten tussen de afgestudeerden allemaal mensen die internationaal hoog op lijstjes staan in de modewereld.
De Antwerpse 6 hebben toch allemaal mooie collecties die internationaal hoge toppen scheren
Bikkembergs, De meulemeester, Van Beirendonck, Dries van Noten, Marina Yee, Dirk van Saene.

Over het winkelen kan ik je maar enkel gelijk geven, maar als echte brusselaar durf ik toch zeggen dat Antwerpen de stad in belgie is.
Restaurants, winkels, speciaalzaken.
Hoe meer ik erover nadenk hoe triestiger Brussel eigenlijk aan het worden is.

Zal wel te maken hebben met de Antwerpse modemerken? De Antwerpse modeschool?
Daar zitten tussen de afgestudeerden allemaal mensen die internationaal hoog op lijstjes staan in de modewereld.
De Antwerpse 6 hebben toch allemaal mooie collecties die internationaal hoge toppen scheren
Bikkembergs, De meulemeester, Van Beirendonck, Dries van Noten, Marina Yee, Dirk van Saene.
da's waar. maar al die namen hebben niks met Zara te maken.
't is als zeggen dat McDonald's per toeval hun grootste restaurant ter wereld in Antwerpen dropt, en dat dat Antwerpen bevestigt als culinaire wereldstad.

ook al heeft Antwerpen wel degelijk goede sterren-restaurants.
Over het winkelen kan ik je maar enkel gelijk geven, maar als echte brusselaar durf ik toch zeggen dat Antwerpen de stad in belgie is.
Restaurants, winkels, speciaalzaken.
ik kan mij vergissen, maar die dingen hebben ze in andere Belgische steden ook? allez, in Gent hebben we ook restaurants en winkels en speciaalzaken. én café's en hotels enzo.

om van Antwerpen dé stad te maken gaat ge toch iets overtuigendere argumenten moeten geven.

Terug
Bovenaan