Mulan
Well-known member
"kleintje, kleintje, 3 vuisten ja!"En nu ist wachten op de reactie: tis misschien een een kleintje maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"kleintje, kleintje, 3 vuisten ja!"En nu ist wachten op de reactie: tis misschien een een kleintje maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!
Just das ook weer waar"kleintje, kleintje, 3 vuisten ja!"
WhahahahaEn nu ist wachten op de reactie: tis misschien een een kleintje maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!
Dan edde prepare nodigWhahahaha
Als ‘m kan likken gelijk Lassie maakt da ook veel goed
Moet ge het velleken van mijn tomat es zien?Da is hier toch iets met momenten he.
Komt ge na 15 minuten nog es piepen gaat 't hier al een hele pagina over vellekes![]()
Hoe weet gij da???"kleintje, kleintje, 3 vuisten ja!"

Daar stoeft hij nog harder mee dan met zijn Mercedes!Hoe weet gij da???![]()

Teveel is ni gezondNu heb IK dus goesting in prepare he!![]()
De mercedes waar ik van dacht dat hij hem mee had doodgereden.Daar stoeft hij nog harder mee dan met zijn Mercedes!![]()
'zal er morgen wel gaan halen.. Voor op een broodje zonder zwanworstjeTeveel is ni gezond

Smeert het op dat velleke van de worstNu heb IK dus goesting in prepare he!![]()

Dan neem ik een Martino.Ik eet alleen prepare als er zwanger vrouwen in de geburen zijn om ze ambetant te maken.
Dan neem ik een Martino.
De mercedes waar ik van dacht dat hij hem mee had doodgereden.

Ken het gevoel helemaal!Tweede week afgerond bij nieuwe werkgever. Financieel is het een pak minder dan wat ik gewoon was, maar het totaalplaatje is gewoon 1000x beter. Als ik het had geweten, ik was al veel langer veranderd.