Bernie.be
Well-known member
Hij had hun beter een foto gegeven waarop hij geschoren was.Ik ben wsl niet de eerste die het zegt, maar verwarren ze u soms niet met mega toby?
![]()
‘Foei foei geen fatsoen’:zou mijn mama zeggen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had hun beter een foto gegeven waarop hij geschoren was.Ik ben wsl niet de eerste die het zegt, maar verwarren ze u soms niet met mega toby?
![]()

Evident he, ik kan geen dickpick van mezelf sturen hoor!Het zijn toch meestal mannen die dickpics sturen se![]()
Stuur er eens een naar mijn PM, ik zal dan laten weten of het gelukt is.Evident he, ik kan geen dickpick van mezelf sturen hoor!
Stuur er eens een naar mijn PM, ik zal dan laten weten of het gelukt is.
Verdorie. Probeer nog eens!![]()
Wat is 404 File Not Found | Uitleg over deze foutmelding
Wat is 404 File not found? Een pagina niet gevonden is een bezoeker misgelopen. Zorg voor een duidelijk fout afvanging en plaats een duidelijke 404 pagina.www.metatags.nl
Ik ben failliet als ik dat doe. Ik ben verdomme bill gates niet ze.Wtf. Wa voor ne Belg zijt gij?
Iedereen weet toch dat elke vrijdag frietdag is?![]()
Verdorie. Probeer nog eens!
Als je zo'n penis hebt, moet je wel eens naar de dokter denk ik.Stuff: Latest breaking news | New Zealand
www.stuff.co.nz
dat verklaart zijn rijkdom: hij is gene belg en gaat dus niet naar het frituur.Ik ben failliet als ik dat doe. Ik ben verdomme bill gates niet ze.
Ik heb net mijn afspraak bij de dermatoloog geboektAls je zo'n penis hebt, moet je wel eens naar de dokter denk ik.

een zalfke en een kuske erop en het is klaar.Ik heb net mijn afspraak bij de dermatoloog geboekt![]()
Ik ben wsl niet de eerste die het zegt, maar verwarren ze u soms niet met mega toby?
![]()
en Matthias Coppens heb ik wel al es gehoord ja @coldplaykeHier zijnt broodjes wegens nog niet genoeg gespaard om naar het frituur te gaan.dat verklaart zijn rijkdom: hij is gene belg en gaat dus niet naar het frituur.
Hier zijnt broodjes wegens nog niet genoeg gespaard om naar het frituur te gaan.

Ja jong, wrijf het er maar in. Mevrouw leemans zegt dat ik best kan gaan maar ga het toch ni doen deze week ze.Moet zeggen da de fritten uit de frituur atm toch wel goed smaken![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?Hier zijnt broodjes wegens nog niet genoeg gespaard om naar het frituur te gaan.

Ik vind u wel veel knapper hoor.Ja da heb ik al paar keer gehoorden Matthias Coppens heb ik wel al es gehoord ja @coldplayke

Tzijn volkoren ovenbroodjes van de colruyt. Sebiet met parmaham, mozarella, tomaat, rucola en balsamico.Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Van die oven broodjes vd aldi? Met wa choco op gesmeerd?![]()

Da kost evenveel als ne frit uit de frituurTzijn volkoren ovenbroodjes van de colruyt. Sebiet met parmaham, mozarella, tomaat, rucola en balsamico.
En een goe glas rooie wijn bij.