Je glimlach van vandaag

Ik kan echt niet begrijpen dat sommige mensen daar zo zitten sukkelen om te parkeren. Als dat al niet lukt, dan kan je beter je rijbewijs inleveren en gebruik maken van het openbaar vervoer of een taxi (liefst niet let de fiets, want als ze met de auto al zo een stoten uithalen dan zal dat fietsen ook wel niet goed aflopen).

Maar wat is dat gedoe met die hekken in dat eerste deel van dat filmpje? Welke mongolen hebben beslist om doe daar te plaatsen?
Dat ze je toch op dat kruispunt een stukje terug en niet halverwege een weg.

Da was dicht omdat 't cafe hierlangs net om de hoek een event had en dus stonden er stoelen en tafels op straat
Mja iedereen reed daar dan voorbij, zag da ze ni verder konden eens ze aan de hoek waren en draaide dan om 🤣

Da was dicht omdat 't cafe hierlangs net om de hoek een event had en dus stonden er stoelen en tafels op straat
Mja iedereen reed daar dan voorbij, zag da ze ni verder konden eens ze aan de hoek waren en draaide dan om 🤣
mogen de cafés dan weer open? of ist een filmke van 2019?

mogen de cafés dan weer open? of ist een filmke van 2019?

Da stukske is van vorige zomer.

Ook wel lullig dak nu nog 3 weken geblokkeerd ben op facebook. Iedereen zit mij maar te taggen maar kan niks replyen. 🤣
HLN heeft net ook gebeld btw 😅🤷‍♂️

En zeg eens; is het waar wat ze zeggen? Zijn het meestal vrouwelijke bestuurders? 😅

Die verdeling valt nog mee denk 60% vrouwen ongeveer de laatste tijd. Alhoewel dat als 't cafe hierlangs open is dat 't dan meer mannen zijn denk ik.

HLN btw heeft er echt een groot artikel van gemaakt btw 🤣

Die verdeling valt nog mee denk 60% vrouwen ongeveer de laatste tijd. Alhoewel dat als 't cafe hierlangs open is dat 't dan meer mannen zijn denk ik.

Ja lap. Met foto en al erop 😀
Hopelijk kan uw vriendin om met veel vrouwelijke aandacht 🤣

2m48s van mijn leven verbrod doordat filmpje.. en dan wordt het nog in het groot en breed uitgesmeerd in het pers.. nogal vroeg zomer voor absoluut komkommernieuws.

Tweede week afgerond bij nieuwe werkgever. Financieel is het een pak minder dan wat ik gewoon was, maar het totaalplaatje is gewoon 1000x beter. Als ik het had geweten, ik was al veel langer veranderd.

kjell krapt eens in zijn haar
694
Ik krap.
Jij krapt.
Hij krapt.
Wij krappen.
Jullie krappen.
Zij krappen.

Allee buiten het parking gedoe vandaag ga ik nog es frieten halen bij de frituur das ook al een 2 maand geleden ofzo 😍🥳

Horror, tenzij je een vervangwagen kreeg (die je hopelijk niet moest betalen, uiteraard wel...).
Had inderdaad wel een vervangwagen gekregen waar ik enkel de naft van moest betalen. Dus dat was wel goed. Ookal mocht ik die gratis gebruiken was het wel een gemis dat ik mijn eigen wagen niet had.

Ik ben wsl niet de eerste die het zegt, maar verwarren ze u soms niet met mega toby? :thinking:

pnQS7EJ.png

Terug
Bovenaan