Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog in ergernissen gepost dat mijn madame heel de tijd tiktokfilmpjes naar mij post.Het is zo ver, die parking hier staat in de gazet
![]()
Hasseltse Kjell kijkt uit op een parkeervak… en daar ziet hij de vreemdste manoeuvres
Niet iedereen kan even goed parkeren en dat wordt pijnlijk duidelijk in enkele filmpjes die Kjell Jansen maakte. De Hasselaar woont recht tegenover een parkeerplek en daar worden de vreemdste manoeuvres uitgevoerd.www.nieuwsblad.be
Wel niet echt de beste compilatie die ze gepakt hebben mja
Parking for life!

En geen kak sessie , hij is soft geworden .Ik heb nog in ergernissen gepost dat mijn madame heel de tijd tiktokfilmpjes naar mij post.
Vandaag dan toch een glimlach, 't zaten er 2 van u bij![]()

En geen kak sessie , hij is soft geworden .![]()
Zijn diarree sessies waren idd berucht .diarree?

Mijn glimlach: het is vrijdag, bijna weekend!!!!!! \o/
Vuile portretfilmer!Het is zo ver, die parking hier staat in de gazet
![]()
Hasseltse Kjell kijkt uit op een parkeervak… en daar ziet hij de vreemdste manoeuvres
Niet iedereen kan even goed parkeren en dat wordt pijnlijk duidelijk in enkele filmpjes die Kjell Jansen maakte. De Hasselaar woont recht tegenover een parkeerplek en daar worden de vreemdste manoeuvres uitgevoerd.www.nieuwsblad.be
Parking for life!
Zal es een anonieme getuigenis opsturenEn geen kak sessie , hij is soft geworden .![]()

Vuile portretfilmer!

Ge wordt nog ne BV.Het is zo ver, die parking hier staat in de gazet
![]()
Parking for life!

Das bijna een drive inn dan?Net Covid testje laten doen en niet eens de auto moeten uitkomen![]()

Ge wordt nog ne BV.
Begint wel geen snokfilmkes te sturen naar anderen dan hé![]()

Das bijna een drive inn dan?![]()

Binnenkort kay-gell zijn snokvideokes opt tinternet!Daar is het al ff te laat voor![]()
Binnenkort kay-gell zijn snokvideokes opt tinternet!

Neemt wel ene die op voorhand gewassen is. En nie zo ne stinkende sok waar ge uw saucis insteektSokvideo's bedoelt ge
![]()
9cf625114fbe01631e240dac1930f396be2f1d1c-full hosted at ImgBB
Afbeelding 9cf625114fbe01631e240dac1930f396be2f1d1c-full gehost op ImgBBibb.co

Mss eerder een zwan worstjene Hasseltse Kjell is dat zoiets als een lange hamburger?