Je glimlach van vandaag

Als vrouw lukt dat toch wel 🤪
Sad but true. Hoeveel gratis etentjes en drankjes mijn ex-partner al niet krijgt op haar datingavonturen nu. Ik denk dat ze nog geen ene keer heeft moeten betalen. En die mannen maar met een broek vol goesting naar huis laten gaan.

a7df5750-820c-45aa-a4fb-312fcd0de8cc.jpg

De lancering van de streamingdienst van de bibliotheken. Eindelijk een plek waar ik de vage films van vroeger kan terugvinden. Vanavond al eens Fase kunnen herbekijken. Meer dan 15jaar geleden al, maar blijft toch een verbluffend schouwspel

Had het al in het padel topic gepost, maar was tot enkele maanden nog het allerlaagste niveau en lang getwijfeld aan mezelf wat of ik het wel kon. Maar nu voor het eerst met mijn vriendin finale kunnen spelen 3 niveaus hoger, voorspelling dat ik nu plots naar het op twee na hoogste niveau zou worden. (is wel wat te hoog gegrepen en goed ik kan ook nog wel een deel gaan verliezen verder in het seizoen).
Maar ben zo blij dat ik er wat door ben, door die twijfels en voel me nu niet meer de sukkel op dat plein.
Heb nu echt het gevoel dat ik echt wel in dit niveau mee kan, en das leuk :)

Je zou er eigenlijk om moeten janken maar toch krijg je update van 't nieuws met de titel Trump tekent decreet dat ministerie van onderwijs afschaft, echt de slappe lach mee gehad :laugh: .

Gisteren begonnen met een laagdrempelige manier van lichaamsbeweging: wandelen op tempo met een verzwaarde rugzak (10 kg - om progressief richting 20-25 kg te gaan).

De Ideale Wereld is ook al op de hoogte:

MUGEN ontdekt !

wow, ik had hier nog nooit van gehoord.

Dat zijn oude MS DOS games die ze hebben "getuned" naar windows 11 versies, maar ook met een heel deel visuele verbeteringen en upgrades.

Heerlijk, ik beleef terug mijn jeugd.

Terug
Bovenaan