Je glimlach van vandaag

Stoute NMBS staking 😭
20250214-145345.jpg
Did she fuck the police?

Geslaagd voor het examen van de introductiecursus voor Eerste Hulp van het Rode Kruis. Ik was er niet gerust in dat ik geslaagd was (een aantal fouten gemaakt...). Op naar de vervolgcursus Helper.

Prachtige documentaire gezien over Apollo 13. Het ultieme "verhaal" over samenwerking, doorzettingsvermogen en menselijke ingeniositeit. Straf dat ze die astronauten terug hebben kunnen halen, allemaal remote per telecommunicatie. Op het einde toch met wat kippenvel gezeten. :)

6 flessen melk mee gekregen op mn vrouw haar werk. ochja is toch ook +-10 euro hé.
omdat ze gisteren "vervallen" waren....

ik smaak er niets mis aan hoor.

Aan het lezen over de machtige Parthen en Sassaniden, dus Rome II nog eens geïnstalleerd en ik sta voor een aantal weken véél te weinig slaap maar kijk er wel naar uit om met mijn allesverpletterende cataphracten, de panzers van de Antieke Wereld, de wereld te veroveren.

Aan het lezen over de machtige Parthen en Sassaniden, dus Rome II nog eens geïnstalleerd en ik sta voor een aantal weken véél te weinig slaap maar kijk er wel naar uit om met mijn allesverpletterende cataphracten, de panzers van de Antieke Wereld, de wereld te veroveren.
Een adoratie van het verleden he.
Toen er nog iets hoop was voor de mensheid, de gehele planeet.

Enjoy!

Terug
Bovenaan