Je glimlach van vandaag

Specs delen potverdekke!

AMD Ryzen 7 9700X
ASRock B850 Pro RS
Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30
Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB GDDR6
NZXT C850 Gold ATX 3.1
Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 4TB
Thermalright Phantom Spirit 120 SE
Chieftec APEX AIR

Mooie upgrade zijn komende van

Intel Core i5 4690K / 3.5 Ghz
Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB
MSI Z97 GAMING 5
MSI GTX 980 Gaming 4G
Scythe Mugen 4
Crucial MX100
Seagate Barracuda STBD2000201
Fractal Design Define R5
Seasonic M12II EVO

Beestje viert zijn 10de verjaardag binnen 4 dagen

Ik heb ook lang moeten bijlezen over hardware ern software want mijn kennis was ook weer 0. :unsure:

AMD Ryzen 7 9700X
ASRock B850 Pro RS
Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30
Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB GDDR6
NZXT C850 Gold ATX 3.1
Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 4TB
Thermalright Phantom Spirit 120 SE
Chieftec APEX AIR

Mooie upgrade zijn komende van

Intel Core i5 4690K / 3.5 Ghz
Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB
MSI Z97 GAMING 5
MSI GTX 980 Gaming 4G
Scythe Mugen 4
Crucial MX100
Seagate Barracuda STBD2000201
Fractal Design Define R5
Seasonic M12II EVO

Beestje viert zijn 10de verjaardag binnen 4 dagen

Ik heb ook lang moeten bijlezen over hardware ern software want mijn kennis was ook weer 0. :unsure:
Nice, ik zie mij ook nog bekeren tot Red Team bij een volgende upgrade.

zaterdag een klasreünie gehad.
We hadden elkaar dus al 22 jaar niet meer gezien lol.
Was echt een gezellige avond.

En veel leuke anecdote's naar boven gekomen, waarvan ik toch veel niet meer wist.
(ik had blijkbaar een gsm nummer van klasgenoot doorgespeeld aan Paul Jambers, omdat die een interview wou met mensen die toen illegaal cd's kopiëerde.... Blijkt dat Paul Jambers effectief die klasgenoot heerft gevraagd voor een intervieuw, maar die durfde niet toehappen. 2 weken later is dat dan op TV geweest met een andere geïnterviewde persoon, en die heeft nadien , na die uitzending een zware PV en boete gekregen voor zijn illegaal handeltje )
Toevallig dit weekend ook een bericht gekregen voor een klasreünie. Ook 20 jaar geleden afgezwaaid. 10 jaar geleden was er al een klasreünie (met de toenmalige en dan reeds gepensioneerde klastitularis erbij) en die was heel geslaagd. Dus een tweede reünie. Ik hoop dat ik erbij kan zijn en kijk al uit naar de anecdote's. Ik begin nu al spontaan aan die periode te denken en het is ergens angstwekkend hoe snel de tijd voorbij gaat. Toen lag de wereld aan onze voeten. Dat is een vrijheid die ik nooit meer ga kunnen ervaren.

Met alle respect aan iedereen die in de file heeft gestaan of er op een andere manier last van heeft maar: de sneeuw 🤩

De hondjes vinden dat zo plezant en gaan helemaal loco, zelf de kleine die doorgaans weigert om op nat gras te stappen. Heel leuke ochtendwandeling met blije hondjes, en nu met een lekker koffietje en warm dekentje op mijn schoot beginnen aan een super leuke opdracht voor het werk. Perfecte ochtend ♥️

Toevallig dit weekend ook een bericht gekregen voor een klasreünie. Ook 20 jaar geleden afgezwaaid. 10 jaar geleden was er al een klasreünie (met de toenmalige en dan reeds gepensioneerde klastitularis erbij) en die was heel geslaagd. Dus een tweede reünie. Ik hoop dat ik erbij kan zijn en kijk al uit naar de anecdote's. Ik begin nu al spontaan aan die periode te denken en het is ergens angstwekkend hoe snel de tijd voorbij gaat. Toen lag de wereld aan onze voeten. Dat is een vrijheid die ik nooit meer ga kunnen ervaren.

Ja ik kijk hier ook wel naar uit, maar hoe kunnen zij nog die afgestudeerden bereiken?
Gdpr-gewijs mag men denk ik zelfs de adressen van de ouders (iedereen woont nog thuis einde middelbaar) niet bewaard hebben en niet iedereen is lid van de oud-leerlingenvereniging.
Hoe doen die dat?

Ook steeds verrassend te zien hoe mensen op een andere manier verouderen. Sommigen zijn bij wijze van spreken al versleten en anderen zien er nog erg jong uit. Genetics!

Ja ik kijk hier ook wel naar uit, maar hoe kunnen zij nog die afgestudeerden bereiken?
Gdpr-gewijs mag men denk ik zelfs de adressen van de ouders (iedereen woont nog thuis einde middelbaar) niet bewaard hebben en niet iedereen is lid van de oud-leerlingenvereniging.
Hoe doen die dat?

Ook steeds verrassend te zien hoe mensen op een andere manier verouderen. Sommigen zijn bij wijze van spreken al versleten en anderen zien er nog erg jong uit. Genetics!
Via Facebook mensen aanspreken en hun telefoonnummer vragen en dan een Whatsappgroepje aanmaken. Via via kom je dan wel snel aan de juiste nummers hoor. Het komt niet zo vaak voor dat mensen amper online aanwezigheid tonen.

Hier was er ooit een reünie enkele jaren na het afstuderen, te vroeg infeite. Volgens wat ik hoorde is de persoon die zich met die zaken bezig hield op mijn oude school was laten onverwacht en jong gestorven, en is dat nooit meer opgepikt. Nuja, ik denk dat ik de helft zowat op fb heb, en het lijkt me niet dat er iemand het initiatief wil nemen. Eigenlijk zie ik mijn goede vrienden van toen nog wel geregeld.

Wat infeite spectaculaired zou zijn is een reünie van de lagere school, daar zitten echt mensen tussen waarvan ik me afvraag wat er mee gebeurd is. Ook wel al wat sterke verhalen gehoord.

Hier was er ooit een reünie enkele jaren na het afstuderen, te vroeg infeite. Volgens wat ik hoorde is de persoon die zich met die zaken bezig hield op mijn oude school was laten onverwacht en jong gestorven, en is dat nooit meer opgepikt. Nuja, ik denk dat ik de helft zowat op fb heb, en het lijkt me niet dat er iemand het initiatief wil nemen. Eigenlijk zie ik mijn goede vrienden van toen nog wel geregeld.

Wat infeite spectaculaired zou zijn is een reünie van de lagere school, daar zitten echt mensen tussen waarvan ik me afvraag wat er mee gebeurd is. Ook wel al wat sterke verhalen gehoord.
Bij ons was er ooit een reünie georganiseerd door een van de minst aangename meisjes van de klas. Blijkbaar vond ze dat van ons ook, want ze had enkel de vrouwen uitgenodigd. :lol:
Nu is die directeur geworden van die school, ik ga er mijn zoon toch niet naartoe sturen.

Schoolreünies:
"Dat is lang geleden seg."

Denkende:
"Hopelijk verdien ik meer dan hem/haar."

Oldskooler haalt hier wel een valide punt aan.
Als we denken dat we het goed hebben gedaan in het leven zullen we naar zo een reünie gaan, maar als er “nog wat werk aan de winkel is”, zullen we wellicht skippen en hopen dat we over 10j verder zullen staan in het leven.

Oldskooler haalt hier wel een valide punt aan.
Als we denken dat we het goed hebben gedaan in het leven zullen we naar zo een reünie gaan, maar als er “nog wat werk aan de winkel is”, zullen we wellicht skippen en hopen dat we over 10j verder zullen staan in het leven.
Viel op zich wel mee.

2 van de klas werken blijkbaar wel voor magistraten bij Justitie, maar moeten respectievelijk naar gent en brussel elke dag....
dan nog 1e bij een grote winkelketen, maar elke zaterdag werken,
dan 1e bij de politie, dan 1e bij een drukkerij waar hij kon blijven na zijn school stage, dan nog 1e bij een dienstencheques firma, 1e werkloos, en 1e volledig op ziekte uitkering na een hersenverlamming.
Dan nog een werfleider die elke dag van 6 tot 18 u weg van huis is...

Nee, ik heb niet het gevoel dat ik ook maar op 1e moet jaloers zijn.

Waar ik wel blij mee ben, is de ontzettende volwassenheid en openlijkheid dat het er aan toe ging. Vroeger werd er toch vaak eens geplaagd en gepest links en rechts, nu gelukkig niets van dat meer te merken. Zelfs degene die het vroeger niet zo goed met elkaar konden vinden, waren nu allemaal goedlachs en erg aangenaam met elkaar. Echt niemand voelde zich minder, en niemand wou precies als eerste naar huis.

ts.png

Taylor Swift became the meme after getting booed at the Super Bowl
what goes around, comes around :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan