Philharmoniker
Active member
Lol zie op 2dehands een rtx5090 voor 4250€ staan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

That's uranuszijn dat die roodachtige punten die ik deze week gezien heb?

Afhankelijk van het uur ook dat je kijkt.zijn dat die roodachtige punten die ik deze week gezien heb?
Om ons eraan te herinneren dat we toch nietig zijn.Planeten met het blote oog kunnen waarnemen, weliswaar stipjes, maar toch.
Om ons eraan te herinneren dat we toch nietig zijn.
)
𝐋𝐚𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐧
) en boeken die me op dat moment inspireren. Het geeft mensen meteen een gespreksonderwerp én een inkijkje in mijn wereld.
𝐖𝐞𝐫𝐤 𝐦𝐞𝐭 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬
𝐇𝐨𝐮𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐫𝐮𝐢𝐦𝐝 𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝
hashtag#keepitreal)Mensen die de achtergrond niet blurren, wie zijn ze?Linkedin blijft toch parels opleveren. Op de bijhorende foto staat de postster met op de achtergrond een simpele houten IKEA-kast met 5 boeken en 2 lampjes op, en de muur is zwartgeverfd.
"𝐈𝐬 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 é𝐜𝐡𝐭𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝?" hoor ik al eens in een eerste online meeting.
Ja hoor, dit is mijn backdrop, een echte achtergrond en geen virtuele! Het is ondertussen een stukje van mijn personal brand geworden. (Right, XXXXXXXX)
Hoe belangrijk is de indruk die je achtergrond achterlaat in online gesprekken? Meer dan je zou denken!
Hier zijn drie tips om van een saaie, witte muur een aantrekkelijk decor te maken:
𝐋𝐚𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐧
Zorg dat je ruimte iets vertelt over wie je bent of wat je doet. Mijn boekenrek toont onder andere mijn eigen werk (subtiel hé) en boeken die me op dat moment inspireren. Het geeft mensen meteen een gespreksonderwerp én een inkijkje in mijn wereld.
𝐖𝐞𝐫𝐤 𝐦𝐞𝐭 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬
Gebruik verlichting, texturen en kleuren om een gezellige sfeer te creëren. Hier combineer ik houten accenten, een diepe muurkleur en lampjes voor een warm gevoel.
𝐇𝐨𝐮𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐫𝐮𝐢𝐦𝐝 𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝
Een chaotische achtergrond leidt af. Kies zorgvuldig wat zichtbaar is en zorg dat alles een doel heeft. Elk element in mijn achtergrond is bewust gekozen.
(en de rommel schuif ik gewoon een metertje verder, uit het zichthashtag#keepitreal)
Welke details springen bij jou meteen in het oog?
hashtag#personalbranding hashtag#onlinecalls hashtag#workfromhome hashtag#achtergrond
Ik, ik heb krullen en als ik mijn achtergrond blur, is dat een constant gevecht tussen de blur en mijn haar op de videoMensen die de achtergrond niet blurren, wie zijn ze?
Ah, leuk idee.Mijn achtergrond voor online meetings is momenteel Jagers in de Sneeuw van Pieter Bruegel de Oude.