Je glimlach van vandaag

Ik moet uwe kutcopiloot niet hebben aan 3 euro per maand!

Microsoft 365 Personal wordt op maandag 24 februari 2025 geconverteerd naar Microsoft 365 Personal Classic
Bedankt dat u uw Microsoft 365 Personal abonnement hebt overgezet naar Microsoft 365 Personal Classic. Vanaf maandag 24 februari 2025 brengen we elk maand de huidige prijs van EUR 7.00 inclusief belastingen in rekening op uw PayPal

Tip voor degene die er vanaf willen: klik op de link in je account op "stop recurrent billing"

dan krijg je een warning: ben je zeker dat je er mee wil stoppen?? En daar staat een link: switch to Classic @ 7 euro per maand, ipv de nieuwe prijs van 10 euro.

Linkedin blijft toch parels opleveren. Op de bijhorende foto staat de postster met op de achtergrond een simpele houten IKEA-kast met 5 boeken en 2 lampjes op, en de muur is zwartgeverfd.

"𝐈𝐬 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 é𝐜𝐡𝐭𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝?" hoor ik al eens in een eerste online meeting.
Ja hoor, dit is mijn backdrop, een echte achtergrond en geen virtuele! Het is ondertussen een stukje van mijn personal brand geworden. (Right, XXXXXXXX😉 )

Hoe belangrijk is de indruk die je achtergrond achterlaat in online gesprekken? Meer dan je zou denken!

Hier zijn drie tips om van een saaie, witte muur een aantrekkelijk decor te maken:
1️⃣ 𝐋𝐚𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐧
Zorg dat je ruimte iets vertelt over wie je bent of wat je doet. Mijn boekenrek toont onder andere mijn eigen werk (subtiel hé 😇 ) en boeken die me op dat moment inspireren. Het geeft mensen meteen een gespreksonderwerp én een inkijkje in mijn wereld.

2️⃣ 𝐖𝐞𝐫𝐤 𝐦𝐞𝐭 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬
Gebruik verlichting, texturen en kleuren om een gezellige sfeer te creëren. Hier combineer ik houten accenten, een diepe muurkleur en lampjes voor een warm gevoel.

3️⃣ 𝐇𝐨𝐮𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐫𝐮𝐢𝐦𝐝 𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝
Een chaotische achtergrond leidt af. Kies zorgvuldig wat zichtbaar is en zorg dat alles een doel heeft. Elk element in mijn achtergrond is bewust gekozen.
(en de rommel schuif ik gewoon een metertje verder, uit het zicht 😅 hashtag#keepitreal)

Welke details springen bij jou meteen in het oog?
hashtag#personalbranding hashtag#onlinecalls hashtag#workfromhome
hashtag#achtergrond

Linkedin blijft toch parels opleveren. Op de bijhorende foto staat de postster met op de achtergrond een simpele houten IKEA-kast met 5 boeken en 2 lampjes op, en de muur is zwartgeverfd.

"𝐈𝐬 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 é𝐜𝐡𝐭𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝?" hoor ik al eens in een eerste online meeting.
Ja hoor, dit is mijn backdrop, een echte achtergrond en geen virtuele! Het is ondertussen een stukje van mijn personal brand geworden. (Right, XXXXXXXX😉 )

Hoe belangrijk is de indruk die je achtergrond achterlaat in online gesprekken? Meer dan je zou denken!

Hier zijn drie tips om van een saaie, witte muur een aantrekkelijk decor te maken:
1️⃣ 𝐋𝐚𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫𝐠𝐫𝐨𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐧
Zorg dat je ruimte iets vertelt over wie je bent of wat je doet. Mijn boekenrek toont onder andere mijn eigen werk (subtiel hé 😇 ) en boeken die me op dat moment inspireren. Het geeft mensen meteen een gespreksonderwerp én een inkijkje in mijn wereld.

2️⃣ 𝐖𝐞𝐫𝐤 𝐦𝐞𝐭 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬
Gebruik verlichting, texturen en kleuren om een gezellige sfeer te creëren. Hier combineer ik houten accenten, een diepe muurkleur en lampjes voor een warm gevoel.

3️⃣ 𝐇𝐨𝐮𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐫𝐮𝐢𝐦𝐝 𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝
Een chaotische achtergrond leidt af. Kies zorgvuldig wat zichtbaar is en zorg dat alles een doel heeft. Elk element in mijn achtergrond is bewust gekozen.
(en de rommel schuif ik gewoon een metertje verder, uit het zicht 😅 hashtag#keepitreal)

Welke details springen bij jou meteen in het oog?
hashtag#personalbranding hashtag#onlinecalls hashtag#workfromhome
hashtag#achtergrond
Mensen die de achtergrond niet blurren, wie zijn ze?

Mijn achtergrond is mijn gitarenmuur. 😊

uithangen.jpg

Het helpt om mensen te leren kennen, zeker als je vaak samen werkt kan dat wel tof zijn.
Maar als het om meets met echte inhoud gaat, dan is het camera af en focus op inhoud van het onderwerp.
Toch te vaak te horen gekregen van 'manager types' dat ik mijn camera 'moet' aanzetten.

Terug
Bovenaan