Eens uw voeten en hoofd van kant wisselen in bed, dan voel je je op hotel.Ik heb mijn bureau naar een andere kamer verplaatst en het voelt alsof ik op reis ben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens uw voeten en hoofd van kant wisselen in bed, dan voel je je op hotel.Ik heb mijn bureau naar een andere kamer verplaatst en het voelt alsof ik op reis ben.
En de volgende ochtend in paniek wakker worden? Nee, dank uEens uw voeten en hoofd van kant wisselen in bed, dan voel je je op hotel.

Kleine tip, eerst de lakens verversen. Je wil echt niets slapen met je hoofd op de plaats waar al 2 weken zweetvoeten liggen.Eens uw voeten en hoofd van kant wisselen in bed, dan voel je je op hotel.
wel, als ge u op vakantie wil voelen in een goedkoop motel in the usaKleine tip, eerst de lakens verversen. Je wil echt niets slapen met je hoofd op de plaats waar al 2 weken zweetvoeten liggen.
Wtf 2 weken zonder lakens te verversen? JakkieKleine tip, eerst de lakens verversen. Je wil echt niets slapen met je hoofd op de plaats waar al 2 weken zweetvoeten liggen.
Ik zou alvast geen uv lamp meenemen naar het hotel waarin je verblijft tijdens uw vakantieKleine tip, eerst de lakens verversen. Je wil echt niets slapen met je hoofd op de plaats waar al 2 weken zweetvoeten liggen.

Buiten geniaal dacht ik eerst ook dat het Robert Picardo was (https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Picardo)
Buiten geniaal dacht ik eerst ook dat het Robert Picardo was (https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Picardo)

"Please state the nature of your medical emergency."jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoorde ook meteen The Doctor![]()
"Please state the nature of your medical emergency."
LockPickingLawyer, die heeft elk jaar op 1 april zo'n filmpje. Dit is die van dit jaar:
Als we toch bezig zijn:Straks frieten met gyros...![]()
@Tonerider ; niet lekker??Als we toch bezig zijn:
Puree met spinazie ( tip; met een heel klein beetje pickles erin) en kalkoenlapjes

hoe durft ge frieten en spinaziepatatten op 1 lijn zetten.@Tonerider ; niet lekker??![]()
Probeer maar eens met pickles gemengd. ( beetje)Heel lekkerhoe durft ge frieten en spinaziepatatten op 1 lijn zetten.