Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt alsof uw werkgever een matrak wilt bovenhalen.De nieuwjaarsdrink van onze afdeling gaat door in het café waar ene Conner Rousseau zattemansklap verkocht. Lol.
Die hadden een aantal jaar terug wel een schoon selectie geuze op de kaart staan!De nieuwjaarsdrink van onze afdeling gaat door in het café waar ene Conner Rousseau zattemansklap verkocht. Lol.
ist geen waar misschienLol die hoed die Melania Trump aan heeft...
Precies Kung Lao van Mortal Kombat![]()

't Hemelrijk?De nieuwjaarsdrink van onze afdeling gaat door in het café waar ene Conner Rousseau zattemansklap verkocht. Lol.
Uhu.. En de vraag is welke matrak héKlinkt alsof uw werkgever een matrak wilt bovenhalen.

Eerst jam en dan clotted cream of andersom?Mijn vrouw heeft gisteren zelf scones gebakken.
Eerst jam en dan clotted cream of andersom?
Was een tijd geleden op een trouw in Bristol en dat is blijkbaar een discussie die een burgeroorlog kan veroorzaken.

Een duckface is zo ... 2000's.
Die heeft precies wel een type, dacht dat het de vorigr was![]()
Heb je ondertussen al iets kunnen slapen?Ben nu sinds donderdag middag aan 1 stuk wakker, ik stop volledig met mijn slaap medicatie. Zal nog zwaar worden, maar ik heb eindelijk de stap durven zetten na 16 jaar