Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna… het was de leesclub.waar moet je nu op zaterdag met de wandelclub gaan eten?![]()

Ik heb altijd interesse gehad om deel uit te maken van een leesclub, maar de gemiddelde leeftijd ligt er altijd behoorlijk hoog. QED. Zou tof zijn om eens een leesclub te vinden dat dichtbij samenkomt, bestaat uit twintigers, dertigers en veertigers en dat ook nog eens interessante boeken leest.Bijna… het was de leesclub.
Leesclub verliest vaste stekje nu Lunch Garden langs Grote Ring Hasselt sluit: "We komen hier elke week samen"
![]()
Leesclub verliest vaste stek nu Lunch Garden langs Grote Ring in Hasselt sluit: "We komen hier elke week samen" | VRT NWS Nieuws
De leesclub van Els moet op zoek naar een nieuwe plek, nu de Lunch Garden langs de Grote Ring in Hasselt sluit. "We komen hier elke week samen, nu moeten we een nieuw plekje zoeken", klinkt het. Voor veel mensen heeft de Lunch Garden een speciale waarde.www.vrt.be
???(en vol-au-vent is een heel saai gerecht
Als ze het me geven, eet ik het wel op (want ik lust het wel) maar ik heb nog nooit een vol-au-vent gegeten die me heeft kunnen overdonderen. Maar bon, Peter Goossens mag me altijd zijn versie eens even klaarmaken hoor.???
Een goeie vol-au-vent is goud waard
Super malse kip, vers gerolde balletjes en sappige champigons en niet zoveel saus dat alles verdrinkt. Proeft hemels in de winter verdekke!Als ze het me geven, eet ik het wel op (want ik lust het wel) maar ik heb nog nooit een vol-au-vent gegeten die me heeft kunnen overdonderen. Maar bon, Peter Goossens mag me altijd zijn versie eens even klaarmaken hoor.
Dan liever een portie stoofvlees, om eerlijk te zijn.Super malse kip, vers gerolde balletjes en sappige champigons en niet zoveel saus dat alles verdrinkt. Proeft hemels in de winter verdekke!
Heel het jaar hoor. Dat is wel het dilemma van de Belg: stoofvlees of vol-au-vent OF boeuf bourguignon. Wat een heerlijke keuken hebben wij tochSuper malse kip, vers gerolde balletjes en sappige champigons en niet zoveel saus dat alles verdrinkt. Proeft hemels in de winter verdekke!

"Wij"OF boeuf bourguignon. Wat een heerlijke keuken hebben wij toch![]()

Amai efkes los in gemist. Dacht dus verkeerdelijk dat dat een Luiks gerecht maar ik zal het dan hebben verward met Luikse balletjes."Wij"![]()
Ik moest aan the mask denken, heeft ook zo'n hoed. Ook haar gezicht, maar dan niet groen. (De rimpels die zich doorheen de botox worstelen bij enige poging tot lachen.)Lol die hoed die Melania Trump aan heeft...
Precies Kung Lao van Mortal Kombat![]()
Net geen 6km per optreden dus.
"topsport"
![]()
Inspanning =/= topsportProbeer eens 6 kilometer te lopen met constante intervallen waarbij je stukken van een nummer zingt. Er is een reden waarom performers altijd bezweet van een podium komen, dat is niet louter van de warmte van de lampen. Dus yup..die 3,5 uur durende Clouseau optredens zijn fysiek echt wel pittig.