Je glimlach van vandaag

Mijn oudste die in het passeren even een Mercedes bestuurder die zich geparkeerd had over 2 parkeerplaatsen ging duidelijk maken wat hij ervan vond aan de hand van de Mercedes reklame: meestal ga je voor vijf sterren, maar deze Mercedes gaat duidelijk voor 1 ster. Die ster krijgt hij niet zomaar, maar enkel en alleen voor zijn slechte parkeerkwaliteiten 🤣🤣🤣
@kay-gell be proud!

Na maanden van enorme stress, paniekaanvallen/hyperventilatie en absolute rotperiodes merkte ik de laatste tijd dat ik constant ongelofelijk moe was. Zo moe dat ik meerdere bloednames heb laten doen en echt dacht dat ik ziek aan het worden was.

Dan tot de constatie gekomen dat ik door mijn nieuw zittend beroep en die paniekaanvallen al maanden niet meer had gefietst of bewogen.

Vandaag week 3 van start to run afgewerkt, en het is echt opvallend hoeveel deugd het doet om terug te bewegen, hoe me dat uit mijn ´brainfog´ helpt en me energie geeft. Terug beginnen lopen is echt mijn beste beslissing in maanden.

Mensen die denken van slimmer te zijn, er hangt een bord in het begin van onze straat, doodlopend, ongeveer ter hoogte van bij ons is de straat volledig afgesloten, en maar keren...

Lunch Garden failliet. Hopelijk komt er geen doorstart en zijn we van die boecht van af.

Daarmee verdwijnt de keten niet. De Antwerpse investeerder CIM Capital zou volgens ‘De Tijd’ een deel van de 61 restaurants overnemen.

Ha!

2024-klassiekers-vov-350x400-50-50.png

Daarmee verdwijnt de keten niet. De Antwerpse investeerder CIM Capital zou volgens ‘De Tijd’ een deel van de 61 restaurants overnemen.

Ha!
waar moet je nu op zaterdag met de wandelclub gaan eten? :s

Op de trein, system roept om "de volgende halte is Brussels Airport"

Paar plaatsen achter mij: "oh shit, putain"

Goed begin van de week voor die kerel.

Terug
Bovenaan