Denk dat dat Kim Jong-un is@LessThanJake wie is die chinees/japanner dan wel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat dat Kim Jong-un is@LessThanJake wie is die chinees/japanner dan wel?
ziet er mij toch vooral een verlepte oude man oud, die een spotlicht nodig heeft om een bepaalde schijn hoog te houden.
Hij ziet er toch wel stoer uit héDoet me denken aan die eerste films van Seagal, stond hij ook altijd met een stoere blik, niet glimlachen, op de foto. Ik vind het alvast heel geslaagd.

Hij ziet er toch wel stoer uit héDoet me denken aan die eerste films van Seagal, stond hij ook altijd met een stoere blik, niet glimlachen, op de foto. Ik vind het alvast heel geslaagd.
@kay-gell be proud!Mijn oudste die in het passeren even een Mercedes bestuurder die zich geparkeerd had over 2 parkeerplaatsen ging duidelijk maken wat hij ervan vond aan de hand van de Mercedes reklame: meestal ga je voor vijf sterren, maar deze Mercedes gaat duidelijk voor 1 ster. Die ster krijgt hij niet zomaar, maar enkel en alleen voor zijn slechte parkeerkwaliteiten![]()
Lunch Garden failliet. Hopelijk komt er geen doorstart en zijn we van die boecht van af.
Lunch Garden failliet. Hopelijk komt er geen doorstart en zijn we van die boecht van af.
Een deel van de 61 vestigingen zal nadien worden overgenomen door de Antwerpse investeerder CIM Capital. Dat vernam de Franstalige zakenkrant L’Echo in vakbondskringen.
waar moet je nu op zaterdag met de wandelclub gaan eten?Daarmee verdwijnt de keten niet. De Antwerpse investeerder CIM Capital zou volgens ‘De Tijd’ een deel van de 61 restaurants overnemen.
![]()
“Lunch Garden gaat faillissement aanvragen”: maandag bijzondere ondernemingsraad gepland
Maandag om 8.30 uur vindt er bij Lunch Garden een bijzondere ondernemingsraad plaats. Dat bevestigt Leen Huybrechts van de christelijke vakbond ACV aan VTM NIEUWS. De financiële kranten ‘L’Echo’ en ‘De Tijd’ berichten dat de noodlijdende restaurantketen het faillissement zal aanvragen.www.hln.be
Ha!

Het gewoonlijke. De frituur.waar moet je nu op zaterdag met de wandelclub gaan eten?![]()
Prachtig gemaakt. De Mustang was een van de beste toestellen van WO II. Gek om dan te bedenken hoe klein die uitvalt tegenover hedendaagse gevechtsvliegtuigen.Dit cinematografisch drone meesterwerkje:
Inderdaad, een F15 bijvoorbeeld heeft een ordnance load die >30% hoger is dan een B-17 flying fortress.Prachtig gemaakt. De Mustang was een van de beste toestellen van WO II. Gek om dan te bedenken hoe klein die uitvalt tegenover hedendaagse gevechtsvliegtuigen.