Weet ik, maar ben nogal een waze fan en vond dat zo irritant dat dat op Android auto niet weergaf dat je je in een trajectcontrole bevindt.Vroeger was er een app die dat deed. Coyote denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik, maar ben nogal een waze fan en vond dat zo irritant dat dat op Android auto niet weergaf dat je je in een trajectcontrole bevindt.Vroeger was er een app die dat deed. Coyote denk ik.
Waar is de tijd dat je dat nog gratis bij je BASE telefoon abonnement kreeg....Vroeger was er een app die dat deed. Coyote denk ik.
Tomtom(ski) doet dat al een hele tijd, ook op Carplay.Neeeeeeeeee?
En hoeveel je gemiddelde is?
1 van de beste punten van de standaard tesla navigatie imo.Neeeeeeeeee?
En hoeveel je gemiddelde is?

Iemand die ik ken wist niet met 100% zekerheid wanneer AM en PM zijn (voormiddag of namiddag), blijkbaar waren de treinuren zo uitgedrukt.
Uit nieuwsgierigheid vraag ik nog even door om te weten te komen wat ze denkt dat het is:
PM: pefore midnight
AM: around morning
Op zich heeft ze geen ongelijk![]()

Voor mezelf onthou ik het toch ook gelijkaardig.Iemand die ik ken wist niet met 100% zekerheid wanneer AM en PM zijn (voormiddag of namiddag), blijkbaar waren de treinuren zo uitgedrukt.
Uit nieuwsgierigheid vraag ik nog even door om te weten te komen wat ze denkt dat het is:
Dat is nog steeds mijn "ezelsbruggetje". Ik gebruik die "redenering", en draai ze om.In de Neveneffecten bij de landing in Normandië was het After Midday en Pefore Midday![]()
Ik moet altijd denken aan het liedje "from AM to PM" van Christina Milian.Iemand die ik ken wist niet met 100% zekerheid wanneer AM en PM zijn (voormiddag of namiddag), blijkbaar waren de treinuren zo uitgedrukt.
Wou dit hier net postenIk moet altijd denken aan het liedje "from AM to PM" van Christina Milian.

alle nu heb ik da gegoogled op het werk wie dat is..De bijnaam van Bonnie Blue als "Jizz Bucket" is extreem vrouwonvriendelijk maar tegelijk ook ... grappig.
Doet me denken aan die eerste films van Seagal, stond hij ook altijd met een stoere blik, niet glimlachen, op de foto. Ik vind het alvast heel geslaagd.Ik moet meteen aan een Bond villain denken met Melania uiteraard als Bond girl.
Hij ziet er toch wel stoer uit héDoet me denken aan die eerste films van Seagal, stond hij ook altijd met een stoere blik, niet glimlachen, op de foto. Ik vind het alvast heel geslaagd.
Idd heel geslaagd, hij weet goed hoe hij op de foto's moet poseren.
Hij ziet er toch wel stoer uit héDoet me denken aan die eerste films van Seagal, stond hij ook altijd met een stoere blik, niet glimlachen, op de foto. Ik vind het alvast heel geslaagd.