Je glimlach van vandaag

Gisteren uit geweest met die van mij en ne kleine groep.

Mijne kameraad had rozen gekocht van den Indiër die altijd rondkomt om dan aan zijn vriendin te geven.
Die legt die op de toog en we dansen verder.
Ik was iets later ff aan t babbelen met mijne kameraad en stond ne meter verder van mijn vriendin en haar vriendin.

Pakt er ne random gast die rozen van mijne kameraad van de toog en wil die aan mn vriendin geven om ze te versieren terwijl em deed alsof hij die net gekocht had voor haar.

Nice try bro :rofl:

Ik ook zoiets half eens gedaan als ik jonger was.

Paar gasten staan naast mij en mijn vrienden groep. De gasten die ik niet ken (ale waren er 2) kopen een fles champagne voor aan knap single meisje te geven. Maar ze zijn te beschaamd dus ze vragen ad kelner. Die geeft haar dat af en die kijkt naar onze richting ik zeg dat het van mij is. Die komt af met een smile maar net ervoor zegt die kelner dat die 2 andere gasten was.

Ze heeft 2 min tegen gepraat en daarna rest van de avond tegen ons/mij. Ze waren niet zo content die 2 andere gasten 😂

Na enkele jaren terug willen beginnen gamen, Al mijn oude pc's draaien nog op windows 8.1 (updaten is teveel gedoe,pc's te oud) laptop niet geschikt...

Dus maar kosten gemaakt en gisterenavond om 23.00 een game pc besteld op coolblue, om 08.00 stond bpost ermee aan de voordeur. :biglaugh:

Verloren maandag for the win.
Dubbel worstenbrood (met gehakt! geen frikandel/curryworst) en een appelbol als dessert.

Idem hier voor vanavond, ik eet zelfs 2 appelbollen en dubbele weurstenbrood!

Mijn zoontje wou een enkele weurst, heb hem wat petsen gegeven. Twee weursten of het is niks!

Die van ons was spijtig genoeg al aan het wegdromen..."mmmm twee weursten"

Moh! Dus niet iedereen eet klaaskoeken rond de periode van de Sint? Ik ben echt wereldvreemd, zo blijkt.

Edit: en eigenlijk kan je hier in de regio altijd wel klaaskoeken kopen bij de bakker.
De gigantische speculazen bij Sinterklaas kent mijn West-Vlaamse schoonzus ook niet.

En klaaskoeken ben ik wel eens tegengekomen in de lokale Colruyt.

beelden teruggezien van wijlen Michel Daerden in de afspraak. Die had toch een neut of 5 op toen ie daar stond mijn gedacht.

Fuck it, omdat het zo 'geestig' was : het clipje:

Die zucht alvorens hij van start gaat, gevolgd door de slik, en dan die ogen, manman, ik lig strijk elke kere:

beelden teruggezien van wijlen Michel Daerden in de afspraak. Die had toch een neut of 5 op toen ie daar stond mijn gedacht.

Fuck it, omdat het zo 'geestig' was : het clipje:

Die zucht alvorens hij van start gaat, gevolgd door de slik, en dan die ogen, manman, ik lig strijk elke kere:

Eeeeen groooooeeeeen boek en ...... Eeeeen wiiiiiiiit boek. :rofl:

IMG_6205.jpeg

Soms zijn leerkrachten toch echt een karikatuur van zichzelf. In Ter Zake was er gisteravond een reportage over de stakende leerkrachten. Daar gingen ze aan het knutselen door papieren waterdruppeltjes te knippen, hun bezorgdheden daarop te schrijven en in een emmer te gieten. Dat staat dan symbool voor "de emmer is vol". Maar anderzijds hebben ze ook hoopvolle zaken geknutseld, en dat in een gieter gegoten. Die gieter hebben ze "Pieter De Gieter" genoemd. :rofl:

Deed me denken aan dit fragment van In De Gloria.

Helemaal geel uitslaan na het eten van wat blauwe besjes, ik zou maar groen lachen hoor.

Helemaal geel uitslaan na het eten van wat blauwe besjes, ik zou maar groen lachen hoor.

Betaald met zwart geld, want de rekening stond in het rood.

Terug
Bovenaan