Had die zo een slechte reputatie misschien?Die CEO van United healthcare dat is gemold in NYC en het algemene gevoel op het web is "goed zo". Ja jongens, ik de k da'k de kerstboom vanavond al eens ga uitpakken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had die zo een slechte reputatie misschien?Die CEO van United healthcare dat is gemold in NYC en het algemene gevoel op het web is "goed zo". Ja jongens, ik de k da'k de kerstboom vanavond al eens ga uitpakken.
You can see it plain as day, he ran into those bullets
Claim denied.
Mensen laten voorgaan aan de kassa. Kan ik nog wat op mijn gemak wat wachten ipv thuis te zijn...Heb het hier al vaak gepost, maar toch nog eens:
Mensen die u voor laten aan de kassa
Da´s zo´n klein dingetje die mijn dag ineens een pak beter kan maken.
Hij werd ook onderzocht voor fraude. Want ja met een salaris van >10 miljoen / jaar is het toch moeilijk rond te komen, ocharme.@Gines blijkbaar.
Voor zover ik mee ben(niets gefactchecked dus papegaaien op eigen geweten), industrie standaard bij medische verzekeringmaatschappijen id US wijzen ongeveer 16% van hun claims af.
Die van UHC halen 33%.
Bij deze, verzonden vanaf m'n nieuwe gsm (lang leve bol en next day delivery)Twijfel weg. Het lot heeft voor jou de knoop doorgehakt.
Had je die nieuwe gsm gekocht was hij nu al om zeep.
Naar de glimlach-thread gij! En rap!

Waarom geeft gij zoveel geld uit aan ventilators?Bekijk bijlage 36129
Onlangs naar een trouwfeest in de UK geweest. Hoe duur is de koffie daar wel niet???
Het was daar stikheet!Waarom geeft gij zoveel geld uit aan ventilators?
leuke verjaardag gehad
Gemiste kans, dit is de place 2 be: https://www.beyondgaming.be/threads/1337-post-appreciation.7281/Hoe vaak kan je voorhebben dat je checkt hoe laat het is op je gsm, of het klokje op je vuur en dat je dan 13:37 ziet staan.
Had het net weer voor, gisteren was het mij ook opgevallen, eerder deze week ook al
Ja, ik weet het, max 1 periode per dag gedurende 59 seconden, maar toch!
the leetspeak is stronk!
Ik heb precies hetzelfde gedaan! Mijn vrouw vond het wel schattig dat ik om 'banale Knex' stond te roepen vanonder de douche.De oudste bij ons weet al dat de Sint niet bestaat en wij de cadeautjes kopen, mijn jongste nog niet.
Mijn vrouw had ook een spelletje Uno gekocht om bij de cadeautjes te leggen, we hebben dat veel gespeeld op vakantie deze zomer, vandaar.
Nu moest mijn kleinste gisteren een gezelschapspel meenemen naar school. Donderdagavond vraag ik haar wat ze wil meenemen, vraagt ze plots "hebben wij Uno?".
Ik zeg "Oei, nee. Maar wacht, mss als we het heel lief vragen aan de Sint, brengt hij dat mss nog wel vannacht".
"Maar vake, hoe kan die ons horen?". Ik zeg dat de Sint dat sowieso wel hoort als we het 5 keer samen luidop vragen. Dus wij samen 5 keer "Sint, breng je ook Uno alsjeblieft?"
Haar blik vrijdagochtend toen ze dat spelletje Uno zag liggen was echt onbetaalbaar.![]()

Happy B-day34 geworden vandaagleuke verjaardag gehad
Proeft nog steeds een beetje naar de zomer