Je glimlach van vandaag

Al sinds ik mij kan herinneren heb ik bij het lopen keiveel last van mijn longen/ademhaling Ik dacht altijd dat dat gewoon door mijn conditie was en eigenlijk nooit echt bij stilgestaan. Nu onlangs toch eens vermeld aan de dokter en blijkt dat door inspanningsastma te komen. Vandaag was mijn eerste loop sinds ik een puffer heb en wat. een. verschil. Geen gepiep, slijm, hoesten, gevoel alsof mijn keel helemaal gaat dichtnijpen - ik kon gewoon normaal ademen! 🤩. Ik moest bijna wenen van geluk. Gek hoelang ik maar bleef doorploeteren zonder erbij stil te staan en zo blij dat ik het toch eens heb laten onderzoeken. Wat een verademing! (hehe)

Opt werk heb ik al ene.
En in mn laptop eigenlijk ook.

Maar nu dus ook in mn vaste pc in de living room haha.

Ik had altijd gehoord dat die minder lang mee gaan...
Zal wel in het begin stadion geweest zijn zeker..?

SSD's gaan over het algemeen langer mee dan gewone harde schijven wegens minder bewegende onderdelen. SSD's hebben wel een limiet van hoe vaak data overschreven kan worden, maar in de praktijk gaan ze gemiddeld minstens zo lang of zelfs iets langer mee dan gewone harde schijven.
SSD's blijven wel duurder voor dezelfde capaciteit.

Sowieso nooit slecht om ergens een backup te hebben van belangrijke bestanden en niet te vertrouwen op 1 harde schijf van eender welk type.

Dieje kleine van 10 hier heeft zen sinterklaas wens A4 blaadje gemaakt.
Precies heel uiteenlopend kwa keuzes ma hij maakt het me wel makkelijk.

- PS5 500€
...
- Mr beast Feastable chocolade, 3.29€

3mpr4l.jpg

Het ging op het journaal over de aanslag op die Colruyt in Antwerpen. Zijn ze daar een of andere manager van Colruyt aan het interviewen.

"Ja de vraag die die onze werknemers stellen is vooral 'waarom'... waarom zou iemand zo een aanval plegen op een winkel met de laagste prijzen."

:laugh:

Never waste a crisis, zeker? Geef die man opslag hahaha.

edit: vanaf 00:55 ongeveer

Laatst bewerkt:
Eerste match gewonnen samen met de vriendin speelt nog niet lang en doet dat zeker ok, heel leuk om ze zoveel plezier te zien hebben in iets waar ik zelf ook al zoveel jaren plezier aan heb :) .

Gisteren was de eerste dag in een half jaar tijd dat ik niet heb gewerkt, en het heeft ontzettend deugd gedaan. Dagje naar Leuven geweest, fijn met de schoonouders gaan eten, wat kerstcadeaus ingepakt en een paar boeken voor mezelf gekocht, ... Voor zulke dagen doe ik het.

Terug
Bovenaan