Je glimlach van vandaag

Even snel naar de winkel om eitjes.
Op weg naar de zelfscan (nog 1 van de 4 vrij) met mijn doosje, komt er een vrouw me voorbijgevlogen met haar trolley om eerst aan die vrije kassa te zijn. Maar echt overdreven, was niet iets sneller wandelen, was meer een sprint trekken.

Wacht mijn beurt af op de volgende vrije.
Bij haar gaat de rode lamp aan voor willekeurige check door bediende.
Die bediende laat op zich wachten en ze staat maar rond te draaien en te zuchten.

Zelfscan naast haar komt vrij: scan, beep, pay.... dag mevrouw, prettige dag nog 😂

Karma is a b*tch

IMG-20241121-WA0000.jpg

Oproepje geplaatst in de whatsapp groep van de buren om te vragen of er mensen zijn die hun AH servieszegeltjes niet gebruiken en nu toch al een paar spaarkaarten vol zodat ik eindelijk eens nieuw servies kan kopen 😍

het sneeuwt. mijn kat (4 maand oud) voor het eerst die verontwaardiging zien op z'n snuit, en de sneeuw proberen op eten.

Ja zo'n dingen ontroeren mij. de kleine dingen des levens.

Gisteren om 3u nog in de kebab geëindigd. Lang geleden dat 't nog zo laat werd.
Meest random gesprek gehad met ne gast van Congo die zichzelf dan de vrijheid nam om 't laatste van mijn vriendin hare kebab te eten. Ook al kende ik em maar 2 minuten, het was allemaal ok. Want ervoor mocht ik proberen met mijn plastic mes om zijn hand eraf te snijden.

Toen zei em dat ik op ne bekende acteur leek maar hij kwam er niet op.
Toen ik Louis Talpe suggereerde , zei em het volgende:

"Juist! Mega Toby!!!
Maar gij zijt niet zo groot dus eerder Mini Toby."

En honestly, ik heb daar echt veel te hard mee gelachen.

Klant na klagen over haren ouderdom (eind de 50) Ge zijt nog jong he gij, wacht maar.

Ik: hoe oud schat je mij?
Zij: goh, half de dertig?

Ik word er 48 in februari :laugh:

Dem genes! :love:

Gisteren om 3u nog in de kebab geëindigd. Lang geleden dat 't nog zo laat werd.
Meest random gesprek gehad met ne gast van Congo die zichzelf dan de vrijheid nam om 't laatste van mijn vriendin hare kebab te eten. Ook al kende ik em maar 2 minuten, het was allemaal ok. Want ervoor mocht ik proberen met mijn plastic mes om zijn hand eraf te snijden.
hier, een medaille:

belgium-leopold-ii-1865-1905-commemorative-medal-_10778_main_size3.jpg

Is dat een uitnodiging voor dieven/overvallers?

Ik heb dat altijd zo een bizarre supermarkt gevonden. Aan de kwaliteit van de producten ligt het niet maar één van de redenen dat je naar een deftige slagerij, viswinkel of groentewinkel gaat is ook omwille van de kennis van die mensen.
Ze weten wat ze verkopen en geven je ook enkel de mooie stukken mee. Bij Rob loopt het daar vol met het personeel dat je in eender welk andere Colruy kan vinden, die zullen wel rekken kunnen vullen en de kassa doen maar ervoor zorgen dat je het beste stuk meekrijgt voor een beef wellington is toch nog een ander paar mouwen. Hoe je het draait of keert je betaald ook (te veel) voor de perfecte service die je in zo'n zaken krijgt en dat is bij Rob gewoon niet het geval.

Ik heb dat altijd zo een bizarre supermarkt gevonden. Aan de kwaliteit van de producten ligt het niet maar één van de redenen dat je naar een deftige slagerij, viswinkel of groentewinkel gaat is ook omwille van de kennis van die mensen.
Ze weten wat ze verkopen en geven je ook enkel de mooie stukken mee. Bij Rob loopt het daar vol met het personeel dat je in eender welk andere Colruy kan vinden, die zullen wel rekken kunnen vullen en de kassa doen maar ervoor zorgen dat je het beste stuk meekrijgt voor een beef wellington is toch nog een ander paar mouwen. Hoe je het draait of keert je betaald ook (te veel) voor de perfecte service die je in zo'n zaken krijgt en dat is bij Rob gewoon niet het geval.
Gij zijt ook nen toffe op feestjes.

joke-missed.gif

Terug
Bovenaan