Je glimlach van vandaag

Wat Japan ook voorheeft op de VS, is algemene organisatie, netheid en het openbaar vervoer. Ik ben in beide landen 2 keer geweest en voor mij blijft Japan met voorsprong op de eerste plaats staan 😊

What in the actual fuck, dit is een officiële VRT game :rofl:

What in the actual fuck, dit is een officiële VRT game :rofl:
Sinds dat Roblox artikel is uitgekomen met die pedo statistieken kan ik het niet laten om elke ouder angst op te jagen als ze vermelden dat hun kinderen dat spelen.

Ik moet wel stoppen om dan als 40+'r ze meteen uit te nodigen in Monster Hunter want dat komt dan ook wel.. verdacht over.

Sinds dat Roblox artikel is uitgekomen met die pedo statistieken kan ik het niet laten om elke ouder angst op te jagen als ze vermelden dat hun kinderen dat spelen.

Ik moet wel stoppen om dan als 40+'r ze meteen uit te nodigen in Monster Hunter want dat komt dan ook wel.. verdacht over.

Hey Tom... Jij bent een grote man met duidelijk te veel tijd in een ongelukkig huwelijk.... Weet je waar je wel vrij met je greatsword kan rondzwaaien en bejubeld ervoor worden?

Maar net zoals IRL raak je niemand vanop afstand! :eviltongue:

Je ben een schepen van cultuur van NVA....in Gent. Je geeft een vzw 50k subsidies. Je wilt die vzw dan bezoeken(lintjes knippen en zo), je gaat er naar toe en je krijgt boe geroep. Hoe combineer je NVA schepen in een links bastion als Gent? :biglaugh: :laugh: :crazy:

Je ben een schepen van cultuur van NVA....in Gent. Je geeft een vzw 50k subsidies. Je wilt die vzw dan bezoeken(lintjes knippen en zo), je gaat er naar toe en je krijgt boe geroep. Hoe combineer je NVA schepen in een links bastion als Gent? :biglaugh: :laugh: :crazy:
tijd om het linkse bastion te breken, tiens :D

Zo een digitale deurbel gehangen met bijhorende chime, ik vond het geluid op max wat aan de stille kant, even google open gezet, je kan blijkbaar MP3 files luider doen klinken. Even amplifien en geluid was luid genoeg denk ik toch, we zullen het nog moeten ondervinden. De mechanische bel kan wel niet worden samen aangesloten worden, dus die zal wel weg moeten :(

Als autosport fanaat Blu-Ray's van Rush & Le Mans voor 2,5 euro scoren in nieuwstaat in een kringloopwinkel :cool:

550x709.jpg
550x691.jpg

Vandaag naar La Gleize geweest om de Köningstiger te bezichtigen. Meteen ook het museum gedaan en daarna naar Coo voor de waterval en een wandeling.

Thanks @Avondland voor de tip. Super goed museum en machtige tank.

Zoals recent al is duidelijk geworden in een ander topic heb ik bepaalde muzikale triggers. De kinderen waren thuis een Halloween fuifje aan´t houden in de living en zijn er in geslaagd om eentje te raken die dus nog sterker is dan Journey (voor mij). De zoon vond Time Warp een geweldig nummer.
Mijn vrouw is .... less amused....dat ik de RHS soundtrack, in verschillende uitvoeringen ben aan´t meekwelen.

Terug
Bovenaan