Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds dat Roblox artikel is uitgekomen met die pedo statistieken kan ik het niet laten om elke ouder angst op te jagen als ze vermelden dat hun kinderen dat spelen.![]()
Klaar voor Terror Nero? VRT lanceert eerste F.C. De Kampioenen-game in Roblox | VRT
Deze zomer gaf VRT de Roblox-wereld van Ketnet Kermis nog een volledige opknapbeurt. De wereld werd groter, kreeg meer activiteiten en nieuwe minigames. Naast de Ketnet Kermis wil VRT nu verder innoveren in de Roblox-wereld met deze keer jongeren op het oog. Het resultaat is de gloednieuwe game...www.vrt.be
What in the actual fuck, dit is een officiële VRT game![]()
Sinds dat Roblox artikel is uitgekomen met die pedo statistieken kan ik het niet laten om elke ouder angst op te jagen als ze vermelden dat hun kinderen dat spelen.
Ik moet wel stoppen om dan als 40+'r ze meteen uit te nodigen in Monster Hunter want dat komt dan ook wel.. verdacht over.

Een hele groep kraanvogels zien overvliegen richting zuiden.
De natuur is toch iets mooi![]()

tijd om het linkse bastion te breken, tiensJe ben een schepen van cultuur van NVA....in Gent. Je geeft een vzw 50k subsidies. Je wilt die vzw dan bezoeken(lintjes knippen en zo), je gaat er naar toe en je krijgt boe geroep. Hoe combineer je NVA schepen in een links bastion als Gent?![]()
![]()
![]()

*knip*Je ben een schepen van cultuur van NVA....in Gent. Je geeft een vzw 50k subsidies. Je wilt die vzw dan bezoeken(lintjes knippen en zo), je gaat er naar toe en je krijgt boe geroep. Hoe combineer je NVA schepen in een links bastion als Gent?![]()
![]()
![]()