Je glimlach van vandaag

Het begon met deze post en dan de reacties eronder..... :laugh:

Er wordt iets naar voren gebracht...een oh goddekes een "nota". Dat wilt dus eigenlijk niks zeggen. Een nota die uitgelekt is in de pers trouwens. Dat is dus niet vast. Dat is nog geen wet....Dat is nog niet van toepassing. Dat is een nota ffs. Andere partijen kunnen dat doen wijzigen tot en met. Maar toch gaan ze hier in BG een paar mensen al een berekening maken van bruto naar netto om het impact eens te weten willen komen. Maw sommigen beginnen al hun eigen centen te tellen. ON GE LO FE LIJK. Made my day:laugh::biglaugh:

Er wordt iets naar voren gebracht...een oh goddekes een "nota". Dat wilt dus eigenlijk niks zeggen. Een nota die uitgelekt is in de pers trouwens. Dat is dus niet vast. Dat is nog geen wet....Dat is nog niet van toepassing. Dat is een nota ffs. Andere partijen kunnen dat doen wijzigen tot en met. Maar toch gaan ze hier in BG een paar mensen al een berekening maken van bruto naar netto om het impact eens te weten willen komen. Maw sommigen beginnen al hun eigen centen te tellen. ON GE LO FE LIJK. Made my day:laugh::biglaugh:
Iemand vroeg letterlijk was de impact zou zijn, dus nogal logisch hé. HI LA RISCH zeg.

ik snap de mop niet

Iemand vroeg letterlijk was de impact zou zijn, dus nogal logisch hé. HI LA RISCH zeg.
Zijn vraag is hilarisch en het feit dat jullie héél serieus erin meegaan vind ik zelfs nog grappiger.

Ik zit hier thuis alleen en begon spontaan te schaterlachen, maar fair genoeg als anders het niet grappig vinden. Het is dan ook mijn glimlach van de dag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Civilization VI. Lage leercurve en best wel plezant. RTS zoals Hearts of Iron IV vind ik ook geweldig, maar daar is de leercurve véél steiler en ik vind moeilijk de tijd om het grondig onder de knie te krijgen. En dan begin ik onbeschaamd te cheaten of op "easy" mode te spelen om het plezier voorrang te geven.

Civilization VI. Lage leercurve en best wel plezant. RTS zoals Hearts of Iron IV vind ik ook geweldig, maar daar is de leercurve véél steiler en ik vind moeilijk de tijd om het grondig onder de knie te krijgen. En dan begin ik onbeschaamd te cheaten of op "easy" mode te spelen om het plezier voorrang te geven.
One more turn turned out to be a lie. :fingerguns_r:

Als counter tegen mijn mental health dingen probeer ik af en toe te beseffen wat ik heb.

Ik heb vandaag mijn 2e huis gekocht met mijn vriendin die in de filmwereld zit en super gelukkig is. Dat voelt best goed.

Afgelopen reportage van The Choice op vrt nu gezien, in aflevering 2 zat er zo éne in het publiek met die outfit :D
zelf ook wel wat gek, maar in zoiets zie ik me toch niet rondlopen.

Ben al meer dan 18 jaar fan van de USA en jaarlijks reizen... Maar de comfortzone cliché blijkt eens te meer waar.
De USA is niks vergeleken met toplanden zoals Zuid korea en Japan. Eten.. Veiligheid.. Scenery.. Die cultuur.. Beleefdheid... Holy fuck wat een ervaring.
Glimlach van de dag... Ben hier nog tot 5 november 😎

Jullie hebben nog een goeie week om deel te nemen aan onze maandelijkse quiz! https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-oktober.51/

Het is de start van een nieuw trimester, dus we beginnen met een frisse lei voor het klassement. :)
Heeft de quizmaster een tijd terug een quiz mee gedaan in de buurt van het Antwerpse? :unsure:

Twee vragen zien passeren die we enkele weken geleden voor kiezen hebben gekregen. Vandaar de vraag.

Op het WC zitten en a good one eruit draaien.

Kan ik toch van genieten ze. Gewoon zonder teveel duwen uit de pijp.
Consistentie ook solide, ook goeie lengte zodat er geen drop & splash is.

Ook kwa volume, voel me direct een kg lichter.

Kwaliteit.

Ben al meer dan 18 jaar fan van de USA en jaarlijks reizen... Maar de comfortzone cliché blijkt eens te meer waar.
De USA is niks vergeleken met toplanden zoals Zuid korea en Japan. Eten.. Veiligheid.. Scenery.. Die cultuur.. Beleefdheid... Holy fuck wat een ervaring.
Glimlach van de dag... Ben hier nog tot 5 november 😎
Eten, sure. Veiligheid, maybe. Scenery, hangt toch af vn waar ge zit? Cultuur genoeg hier, maar slow food is moeilijk te vinden als je zoiets zoekt in New York of Boston bv. Beleefdheid? Dat is hier zeker te vinden, in NYC en Boston zijn ze allemaal zeer behulpzaam en bedanken en excuseren ze zich voor alles en niks.

Qua scenery is hier de Charles river en de foliage van de bomen, de parken, regatta (head of the charles vorig weekend met 28 graden celcius en geen wolk). Soit, hangt er dus vanaf waar je zit . Kan wel sterk verschillen van state tot state neem ik aan.

Terug
Bovenaan