De muzieksmaak van de madam levert gelukkig ook wel wat eye candy op als ze de clips op onze tv afspeelt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand vroeg letterlijk was de impact zou zijn, dus nogal logisch hé. HI LA RISCH zeg.![]()
Regeerakkoord - Begroting in het regeerakkoord: supernota
Waarom geen flatrate tax zoals in sommige Oost Europese landen. Bulgarije bvb slechts 10% belastingen op loon, onafhankelijk van het inkomen. Zo loont het ook weer om harder te werken en meer uren te kloppen + grote stimulans om te gaan werken. Hier overweegt een groot deel mensen om 4/5 de...www.beyondgaming.be
Het begon met deze post en dan de reacties eronder.....
Er wordt iets naar voren gebracht...een oh goddekes een "nota". Dat wilt dus eigenlijk niks zeggen. Een nota die uitgelekt is in de pers trouwens. Dat is dus niet vast. Dat is nog geen wet....Dat is nog niet van toepassing. Dat is een nota ffs. Andere partijen kunnen dat doen wijzigen tot en met. Maar toch gaan ze hier in BG een paar mensen al een berekening maken van bruto naar netto om het impact eens te weten willen komen. Maw sommigen beginnen al hun eigen centen te tellen. ON GE LO FE LIJK. Made my day![]()
ik snap de mop niet![]()
Regeerakkoord - Begroting in het regeerakkoord: supernota
Waarom geen flatrate tax zoals in sommige Oost Europese landen. Bulgarije bvb slechts 10% belastingen op loon, onafhankelijk van het inkomen. Zo loont het ook weer om harder te werken en meer uren te kloppen + grote stimulans om te gaan werken. Hier overweegt een groot deel mensen om 4/5 de...www.beyondgaming.be
Het begon met deze post en dan de reacties eronder.....
Er wordt iets naar voren gebracht...een oh goddekes een "nota". Dat wilt dus eigenlijk niks zeggen. Een nota die uitgelekt is in de pers trouwens. Dat is dus niet vast. Dat is nog geen wet....Dat is nog niet van toepassing. Dat is een nota ffs. Andere partijen kunnen dat doen wijzigen tot en met. Maar toch gaan ze hier in BG een paar mensen al een berekening maken van bruto naar netto om het impact eens te weten willen komen. Maw sommigen beginnen al hun eigen centen te tellen. ON GE LO FE LIJK. Made my day![]()
Zijn vraag is hilarisch en het feit dat jullie héél serieus erin meegaan vind ik zelfs nog grappiger.Iemand vroeg letterlijk was de impact zou zijn, dus nogal logisch hé. HI LA RISCH zeg.
Gisteren na meer dan een half jaar nog eens gegamed. Spel opgestart rond 22u30 en voor ik het wist was het 1u30 ...![]()

Welk spel?Gisteren na meer dan een half jaar nog eens gegamed. Spel opgestart rond 22u30 en voor ik het wist was het 1u30 ...![]()
Civilization VI. Lage leercurve en best wel plezant. RTS zoals Hearts of Iron IV vind ik ook geweldig, maar daar is de leercurve véél steiler en ik vind moeilijk de tijd om het grondig onder de knie te krijgen. En dan begin ik onbeschaamd te cheaten of op "easy" mode te spelen om het plezier voorrang te geven.Welk spel?
One more turn turned out to be a lie.Civilization VI. Lage leercurve en best wel plezant. RTS zoals Hearts of Iron IV vind ik ook geweldig, maar daar is de leercurve véél steiler en ik vind moeilijk de tijd om het grondig onder de knie te krijgen. En dan begin ik onbeschaamd te cheaten of op "easy" mode te spelen om het plezier voorrang te geven.

Dat is zo. "Wacht, nog 5 turns en dan heb ik dat gebouw" en dan "wacht, daarna nog 12 turns en dan kan ik ...".One more turn turned out to be a lie.![]()

Heeft de quizmaster een tijd terug een quiz mee gedaan in de buurt van het Antwerpse?Jullie hebben nog een goeie week om deel te nemen aan onze maandelijkse quiz! https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-oktober.51/
Het is de start van een nieuw trimester, dus we beginnen met een frisse lei voor het klassement.![]()

Nee, dat zal puur toeval zijn.Heeft de quizmaster een tijd terug een quiz mee gedaan in de buurt van het Antwerpse?
Twee vragen zien passeren die we enkele weken geleden voor kiezen hebben gekregen. Vandaar de vraag.

Eten, sure. Veiligheid, maybe. Scenery, hangt toch af vn waar ge zit? Cultuur genoeg hier, maar slow food is moeilijk te vinden als je zoiets zoekt in New York of Boston bv. Beleefdheid? Dat is hier zeker te vinden, in NYC en Boston zijn ze allemaal zeer behulpzaam en bedanken en excuseren ze zich voor alles en niks.Ben al meer dan 18 jaar fan van de USA en jaarlijks reizen... Maar de comfortzone cliché blijkt eens te meer waar.
De USA is niks vergeleken met toplanden zoals Zuid korea en Japan. Eten.. Veiligheid.. Scenery.. Die cultuur.. Beleefdheid... Holy fuck wat een ervaring.
Glimlach van de dag... Ben hier nog tot 5 november![]()