Je glimlach van vandaag

grappige video ontvangen via messenger....

een vrouw die een man bevredigt, manueel... :baard:
maar als hij klaar komt BOKST ze een paar keer na elkaar hard in zijn balzak.
En bij elke boks, komt er een kwakje uit.

:rofl: sorry, maar dat ga ik toch niet thuis proberen hoor 🤧

Vandaag eens bij de bank gehoord en ik zou de lening kunnen overnemen, mits de uitkoopsom zelf te betalen is. Nu nog laten schatten en kijken hoeveel dat is, maar toch al een glimlach.

Mijn vriend is al 4,5 jaar aan het zeggen dat hij graag een gravelbike wilt. Op sommige momenten zaagde hij er meer over dan op andere momenten. Minstens twintig keer van gedacht veranderd maar vorige week dan toch besteld en hij werd vandaag geleverd. Mijn vriend is zo blij als een klein kind. Komt er na elke meeting even naar kijken. Zo schattig om te zien.

Na 8 weken 3x per week te gaan revalideren in 't ziekenhuis kon ik vandaag plots weer op mijn linkerbeen steunen. :clap: Nu nog gevoel krijgen er in en we zijn weer een stap verder.
Werd tijd dat ik er iets van merkte, de moed zakte wel wat weg. Nog een kleine 4 maand uithouden en ze zien mij daar hopelijk niet meer. :unsure:

Mijn vriend is al 4,5 jaar aan het zeggen dat hij graag een gravelbike wilt. Op sommige momenten zaagde hij er meer over dan op andere momenten. Minstens twintig keer van gedacht veranderd maar vorige week dan toch besteld en hij werd vandaag geleverd. Mijn vriend is zo blij als een klein kind. Komt er na elke meeting even naar kijken. Zo schattig om te zien.
Als ik een nieuwe fiets heb dan zet ik die de eerste dagen in de living naast me om ernaar te kijken.

Als ik een nieuwe fiets heb dan zet ik die de eerste dagen in de living naast me om ernaar te kijken.
Liever met een nieuwe fiets dan met een nieuw lief.

Mijn glimlach van vandaag: onze zoon is vandaag in een rokje naar school gegaan.

Het is vandaag dag van de jeugdbeweging en veel van zijn vrienden zitten in de KSA. Hij lacht daar af en toe mee, maar vond het gisterenavond aan tafel jammer dat hij niets kon dragen. De uitdaging van de dochter om in haar Chiro-rokje en sweater naar school te gaan, heeft hij aanvaard.

Het leuke is niet dat hij een rokje aandoet, het leuke is wel dat hij zich blijkbaar zo goed in zijn vel voelt en zelfzeker is dat hij dat durft. Maar na de 10u-speeltijd zal hij toch wel vlug veranderen van kleren, want er moeten nu ook niet téveel mensen hem in een rokje zien :).

Op controle bij de tandarts, kerel kijkt efkes in mijne mond: "ziet er goed uit... Kan niet beter zijn"
Veegt efkes met zo'n speciale borstel, "da was't dan"

Binnenkort begin bij mijn nieuwe werk, cad/cam tekenaar voor orthodontische toepassingen.

Deze ochtend ergens een Audi gepasseerd, met als nummerplaat "MUPPETS" :rofl: :rofl:

Ik zag onlangs een Porsche met TAX-SEN op.

Ofwel heeft ie belastingen fout geschreven, ofwel is Senne een belastingsontduiker en kan ie zich zo een porsche veroorloven. Twijfelgevalleke.

2 weken geleden nog eens op controle geweest, op 3 december mag ik mijn blokjes eruit laten halen. Dan heb ik mijn blokjes 1 jaar en 3 weken gehad, dus al bij al nog vrij snel gegaan.
Vorige week op de laatste controle geweest. Plots zegt m’n tandarts: ”Ah seg, er is volgende week vrijdag een afspraak weggevallen. Dus als je wilt kunnen we ze er dan al uithalen.”

Dus ipv 3 december gaan ze er dus 25 oktober al uit :clap:

Zo een slechte prof? Ken hem enkel van zijn occasionele TV-optredens.
Vooral vrij autoritair, my way or the highway. Waar iedere prof al de literatuur online beschikbaar maakt liet hij ons maar zelf zoeken tot op het onredelijke (kan mij een boek herrineren dat enkel in een bib in Brugge lag). Verder een hele visie op hoe de afstand tussen prof en student te groot is, mede door beperkte tijd, maar dan wel zelf gaan werken bij Frans Timmermans en zo zelf het aantal hoorcolleges beperken. Man drong ook gewoon zijn mening op: binnen de internationale politiek zijn er 4 stromingen en hij behoort tot de realisten. Tijdens zijn les gingen we door een reeks teksten per stroming maar hij smeet er dan wel elke keer een tekst tussen die zei hoe het realisme over de stromingen die we behandelden dacht en waarom het realisme toch beter is.

Ik had hem een jaar voor covid maar tijdens covid heeft hij blijkbaar al zijn studenten gestuurd dat hij ook alleen en geisoleerd is als hij een boek schrijft en zijn studenten dat dan ook wel moeten kunnen. Niet perse een slechte prof maar niet de meest aangename man om les van te hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan