Je glimlach van vandaag

Was net aan mijn thermostaat aan het prutsen om te kijken of alles ok stond voor het komende stookseizoen. Was vergeten dat ik de vloerkoeling nog op "handboek" had staan ipv automatisch. :lol:

Gras op de ingezaaide kale plek van staan plaats zwembad is er door aant schieten.
En dat helemaal solidair met de haren op men Jason Statham van de Aldi knikker.. Half zen gat dus.
Elk jaar het zelfde dat ik dat niet in eens dicht krijg 💅

De apotheker die aan een niet Belg aan het uitleggen was hoe de gekochte oordruppels te gebruiken... Before use you shake good. En daarna you do three drops in the air. Is it one or both airs?

De apotheker die aan een niet Belg aan het uitleggen was hoe de gekochte oordruppels te gebruiken... Before use you shake good. En daarna you do three drops in the air. Is it one or both airs?
Heb dat op 1 of andere reden met stem van onderstaande man gelezen :unsure:
Fair_Trade_S1_Afl01_006.jpg

'k moet zeggen dat ik meer een Lego fan ben, maar 't is dat hij zo graag speelde met de toe-ta van een vriendje.

Tussen de straat en mijn voortuin zit een gracht, in de voortuin langs die gracht heb ik siergrassen staan.

Vanavond kom ik met de hond buiten om te gaan wandelen, de hond gaat snuffelen aan die grassen.
Er zat blijkbaar een kat in die grassen, die verschoot zo danig hard van de naderende hond dat ze langs de andere kant wegsprong maar ze vergat daarbij de gracht:rofl:

Ik heb zelden een kat zo doorweekt gezien, ik denk niet dat ik die hier eerstdaags nog terug zal zien :tongue:

Heeft toch iets om op te staan, de living binnen te wandelen en dan de warmte van de verwarming op uw huid te voelen en die typische geur.
Met dan een zicht op een mistig landschap op een koude herfstochtend 😍

Terug
Bovenaan