Je glimlach van vandaag

Vriend die ik al zeker 10 jaar of langer niet meer had gezien, had me uit het niks gestuurd om eens ene te drinken. Was eerst best zenuwachtig maar fantastisch om elkaar nog eens gezien te hebben.

Al wat spullen bij elkaar gezet voor te verhuizen, paar dingen naar de kringloop, bedden al uit elkaar.

Al mijn spullen passen in een verhuiswagentje. Ik weet niet wat dat wilt zeggen over mij. :(

Kasten van m'n oude slaapkamer gaan leegmaken bij mijn ouders en deze teruggevonden. Er is nog wat twijfel of het een glimlach is omwille van de nostalgie of een ergernis omdat dit er nog eens inhakt hoe oud ik ben geworden en me dus een existentiële crisis bezorgt. :unsure:

2024-08-11-16-06-25-Foto-Bibliotheek-i-Cloud-foto-s.png

2024-08-11-16-06-40-Foto-Bibliotheek-i-Cloud-foto-s.png

2024-08-11-16-06-54-Foto-Bibliotheek-i-Cloud-foto-s.png

Eindelijk ne goeie partner in padel en direct een tornooi gewonnen in een reeks hoger.
Sta nu op 300 als 100 zijnde 🥳

Doet deugd, eindelijk 😍

Ik krijg een melding dat er iemand 5 euro biedt voor 2 items op Vinted. Een item kost 1,5 euro en het andere 1 euro. Heel gek dat je hoger kan bieden dan de vraagprijs. Ik aanvaard het bod en ga er van uit dat die persoon gezien heeft dat die eigenlijk het dubbele van de vraagprijs biedt. Maar nu een dag later heeft ze effectief 5 euro betaald. :unsure:

Ik heb dat op vinted ook al meegemaakt.
Meestal zet je er een prijs op, omdat je toch onderhandelingen verwacht. Heb 1 keer voor een spel 30€ gekregen terwijl ik er 17,50 voor vroeg. En bij mijn ps-vr bril ook meer gekregen dan mijn vraagprijs.

Haha, ben uit de 'koken met "passie"' groep gesmeten. Wegens een reactie op een dramapost :laugh:
Ik heb op facebook 1 keer een post uit die of een soortgelijke groep bekeken. Ik zag die omdat iemand die ik kende daar iets op gereageerd had, was benieuwd wat er in zat en klikte door en krijg nu dagelijks van die posts te zien.

3/4 van die posts, die dus over een passie voor koken moeten gaan, zijn foto's van dingen als ne croque en wat overschot van sla op een bord gegooid of een boterham met plattekaas en bruine suiker met dan de tekst bij: "Geen zin om te koken vandaag. Ik ga hier zeker negatieve commentaar op krijgen, maar 't heeft toch gesmaakt zunne! Zo lekker!" Met daar dan 87 keer als comment op: "Amai, ziet er lekker uit hoor." en/of "Als't maar gesmaakt heeft!"

En ik snap dat dus niet... Je zit in een groep over koken. En iedereen eet al wel eens wat overschotjes bij elkaar gegooid of iets super simpel omdat ge geen zin hebt om uitgebreid te koken. En daar is op zich niets mis mee. Maar als ge daar dan mee gaat spammen in een groep over koken, dan zijt ge gewoon een achterlijke paljas.

Dat is alsof je de 200 meter tot aan uw auto wandelt en dat dan post in een groep over mooie wandelingen.
Dat is alsof je een bloemeke op de hoek van uw winkelbriefje kribbelt en dat post in een groep voor tekenkunstenaars.
Dat is alsof je een post leest in pol & actua op BG en dat post in een groep over zinvolle en intelligente discussies.

Terug
Bovenaan