Je glimlach van vandaag

Rodin in Mons was gratis vandaag, heel mooie collectie en veel dingen die ik nog nooit gezien had. Het gaf een heel nieuwe appreciatie voor die mens zijn talent, van zo heel fijne handen tot zo een heel grote ‘walking man’. Komt er wel buiten met een groot besef van uw eigen knulligheid.
IMG_2513.jpeg

Ik zie de laatste tijd opvallend veel de roodwitte celspin, die zag je vroeger amper.

niet voor arachnofoben.

0548677e6432786dd8df61eb3aaec139_XL.jpg
Moh, die heb ik deze ochtend dus gezien.

Aangezien ik aan het wandelen was met de hond heb ik er niet veel aandacht aan kunnen besteden of mijn hond ging ze opmerken en dan was de spin onderdeel van haar ontbijt...

Nog nooit bewust gezien.

Ik zie de laatste tijd opvallend veel de roodwitte celspin, die zag je vroeger amper.

niet voor arachnofoben.

0548677e6432786dd8df61eb3aaec139_XL.jpg
Zitten die niet veel rond hout en allerhande materiaal waar ook pissebedden zitten (die ze opeten dacht ik)? Ik zie die hier sowieso wel vrij regelmatig. Kunnen dacht ik ook pijnlijk bijten.

Mijn vrouw (Trump-lover) die mij gisteren een clipje doorstuurde van Kamala Harris die het opslaan van bestanden op de laptop/cloud aan het omschrijven was, en daar hartelijk moest om lachen, zit nu reeds een half uur te sukkelen om haar Microsoft wachtwoord van haar werk te veranderen en nadat ze het eindelijk veranderd kreeg, was dat een browser-gegenereerd wachtwoord dat ze vergeten was op te slaan in de browser en ze nu dus wederom op geen enkele applicatie meer kan inloggen :rofl:

Vraag aan AI om iets naar Duits te vertalen waar ook ‘Jesus Christ on a bike’ voorkomt en dat werd ‘Heiliger Strohsack’ en dat vind ik nu wel super zie!

Terug
Bovenaan