Je glimlach van vandaag

Tijdens de ochtendwandeling even op kleine afstand van een prachtige ree gestaan. Altijd toch mooi en speciaal om dat te zien. Was eigenlijk vrij rustig. Wel op haar hoede maar niet schrikachtig.

Tot daar de glimlach want net erna kwam de ergernis. Dat was op een smal weggetje waar ik quasi nooit auto's tegenkom. Net dan komt er een snul met zijn monovolume aangereden met hardcore muziek die luid door de ramen knalt en een thunderdome sticker op de achterruit. Die ree verschieten en weg natuurlijk. :angry:

Mss ook de suikerverslaving die zich laat gelden.

Maar serieus 5kg kwijt en in mijn gedachten zijt ge al een vel over been coureurke, blijft er nog iets over 😉
Baja vel over been Nie. Maar nu 78kg op 1m90 moet het toch Nie minder meer zijn. Best dat ik nog wat postuur heb en Nie van die smalle schoudertjes.
Want aan mijn 24 was dat 72 kg op 1m90 en van die smalle schoudertjes en da was toch wel lelijk mager.

Baja vel over been Nie. Maar nu 78kg op 1m90 moet het toch Nie minder meer zijn. Best dat ik nog wat postuur heb en Nie van die smalle schoudertjes.
Want aan mijn 24 was dat 72 kg op 1m90 en van die smalle schoudertjes en da was toch wel lelijk mager.
Is natuurlijk wel minder gewicht om mee te sleuren op de fiets.

Ik zou anderzijds niet durven uw 1m90 op het forum zetten er zijn, van horen zeggen, bepaalde vrouwelijke BGers die voor grote mannen gaan.

Aangezien ge al zoveel aantrek hebt op uw werk hoeft BG er ook niet bij he 😉

Je ontsnapt alvast aan fatshaming inc.

Als je opeens stopt met suiker raakt je lijf soms ontregeld. Vermoeidheid, misselijkheid kunnen zeker afkickverschijnselen zijn. Maar normaal zou dat na een dag of zeven wel gedaan moeten zijn.
Aja zou inderdaad wel goed kunnen. Had ik nog niet bij stil gestaan.

Dierendonck voor de bbq straks. Salade mee van pulled pork en coleslaw, heel geslaagd. Eens pulled pork die niet platgekookt of mierzoet is. Coleslaw ook crunchy en met een goed zurige toets. Heel lekker.

Voila men tattoo is klaar :unsure:
20240720-143124.jpg

Video gezien, achter alcohol gegaan en fijn pincetje gekocht, en werkt weer perfect. Hetgeen er uit kwam was niet gigantisch veel, maar wel genoeg om terug goed in te kunnen pluggen. Nu moet je de usb c poort er terug uit trekken, ipv dat die er zelf uitviel... Can recommend !

Video gezien, achter alcohol gegaan en fijn pincetje gekocht, en werkt weer perfect. Hetgeen er uit kwam was niet gigantisch veel, maar wel genoeg om terug goed in te kunnen pluggen. Nu moet je de usb c poort er terug uit trekken, ipv dat die er zelf uitviel... Can recommend !
Dikke merci. Lijkt hier ook te werken. Kreeg het wel benauwd toen hij even niet meer ging laden, maar nu lijkt het wel weer beter te zijn.

Dikke merci. Lijkt hier ook te werken. Kreeg het wel benauwd toen hij even niet meer ging laden, maar nu lijkt het wel weer beter te zijn.
Ja, die alcohol moet in het slechtste geval vervliegen, ik had ook even een melding dat de usb poort niet proper, of geen connectie kon maken, met zo een gevaren driehoekje op mijn scherm, nog een paar pluisjes extra uitgeplukt en 5 mins later was het precies of ik een splinternieuwe usb c poort had. Dit ga ik vanaf nu met al mijn devices doen, het was zelf zo slecht dat hij volledig ingeplugd was en ik echt kracht moest op duwen eer ie begon te laden. En het minste dat ik zelf aan het kabeltje kwam stopte ie al met laden.

Echt een mega tip, en goed uitgelegd in deze vid, zowel voor iPhone kopje als voor usb c....

Terug
Bovenaan