Je glimlach van vandaag

Vandaag onze kleine spruit dan toch kunnen inschrijven in een andere kleuterschool om te starten. Na alle miserie met de vorige school en de schrik dat ze daar naartoe moest gaan komt dit nieuws wel gelegen. Ik hoop dat haar eerste schooldag binnenkort wat gaat meevallen.

2 blootstellingen in Coronalert. Blij dat ik niet de enige ben die het gebruikt, en blij dat het bij laag risico blijft. Kan ook enkel maar van in een winkel zijn.

Gebeld naar het ziekenfonds, op de achtergrond was duidelijk een blije kleuter te horen. Op een bepaald moment begint die luidkeels te zingen en de dame aan de telefoon excuseert zich.
Ik zei direct:
- "jij bent de held die het zo vol kan houden, chapeau hoor, ik ben heel blij dat ik elke dag naar kantoor mag gaan!"
- "ik heb dan nog een boreling ook, het is ècht enorm zwaar!"
- "Wauw, zo pittig! Ècht, ik sta vol bewondering! Heel veel goede moed in elk geval, niets dan respect voor jou!"
- *half verdoken snikje* "Bedankt. Ik kan dit wel gebruiken vandaag".

Staat bij mijn glimlach omdat ik iemand toch wat erkenning heb kunnen geven, maar eigenlijk is het te absurd voor woorden hoe Corona ons dwingt in alle bochten. Gedwongen thuiswerk is 1 zaak, maar tegelijk ook nog eens gedwongen worden dat met baby's/peuters/kleuters te doen is al helemaal van de pot gerukt 😔
giphy.webp

Mensen in de ergernisthread die klagen over het volgens hen lage intellect van mensen in andere threads.

Tenzij uw ogen met plakband naar achter zijn getrokken én iemand u onder vuur én gekneveld houdt + net die bewuste internetpagina voor uw ogen open houdt, snap ik de ergernis niet... :)

Mensen in de ergernisthread die klagen over het volgens hen lage intellect van mensen in andere threads.

Tenzij uw ogen met plakband naar achter zijn getrokken én iemand u onder vuur én gekneveld houdt + net die bewuste internetpagina voor uw ogen open houdt, snap ik de ergernis niet... :)
Ik snap veel ergernissen niet, maar dat is dan ook iets persoonlijk.
Dat je die thread opendoet en je in april 2020 waagt met dezelfde argumenten en weerleggingen, vind ik gewoon storend.

Kan straks 8 vinyls uit 1991 winnen op Radio Willy :clap:

(deze post kan straks mss verplaatst worden naar het ergernissen topic)

edit: Joepie, gewonnen!

Laatst bewerkt:
Ik vind vooral straf dat die balken niet breken. Het rijden op zich valt heel goed mee. Zoiets doe je waarschijnljk met iemand die je staat te gidsen en dan is het vooral vertrouwen op die persoon. Is een beetje vergelijkbaar met op een aanhangwagen of de brug in de garage rijden.
Als die balken breken, dan had ik in het water gelegen hé ;).

Ja maar zelfs dan nog ben ik daar nooit een straffe in geweest... in een garage of op een brug maakt het niet uit als uw banden 20 cm naar links of naar rechts gaan. Hier wel.

Als die balken breken, dan had ik in het water gelegen hé ;).

Ja maar zelfs dan nog ben ik daar nooit een straffe in geweest... in een garage of op een brug maakt het niet uit als uw banden 20 cm naar links of naar rechts gaan. Hier wel.
Als je op een brug in de garage 20 cm naar links of naar recht zit, dan zit je naast de brug. Ik zou dus niet zeggen dat dat niets uitmaakt.

Grote ergernis omgezet tot grote glimlach. Paar dagen zitten knoeien met men Pi om er geluid uit te krijgen. Draait LibreElec met Kodi. Iedereen op fora bleef steeds zeggen om de hdmi in te steken vlakbij de power-input. Nu bedacht ik me dat mijn Pi in een case steekt 'Argon) waar er zo een "koppelstukje" zitten tussen de originele micro-hdmi en de full-size HDMI-poort. Gewoon kabel verstoken en het werkt zonder probleem. :love:

Dus ja, altijd eerst uw kabel eens proberen te versteken. Beschamend eigenlijk als ik mezelf bedenk dat k op vroegere Telenet-job dit constant zelf moest zeggen. :D

Hoe moet ik dat icoontje interpreteren?
Zonnig met wisselend bewolkt met zwaar bewolkt met regen, hagel, onweer en sneeuw?
De kans dat ge juist zit is zo wel groot...

Terug
Bovenaan