Je glimlach van vandaag

Kan idd, maar mss was die brug er al eerder?
Waarom dan geen aparte op & afrit voor dat industrieterrein? dat was de beste oplossing geweest? want nu ligt dat industrieterrein daar toch ongemakkelijk?

toch ook zot hoeveel keer je moet draaien als je vanaf dat industrieterrein komt als je richting gent wilt?
1720205586784.png

Mijn vriendin heeft dit jaar ook haar diagnose gekrege.
Kans is groot dat ik het ook heb maar een diagnose zal ik wsl niet krijgen, duurt me te lang en te complex om het traject op te starten.

Mijn vriendin heeft ook rilatine voorgeschreven gekregen en heb er ook eens 1 genomen...
Wauw wat een verschil!
Mijn hoofd was opeens stil, kan het niet anders omschrijven
Lol, geen geduld voor een diagnose, da's alleszins al een duidelijk symptoom :p

Aan de conducteur die gisteren zijn aankondiging startte met een stukje uit Manamana van de Muppets en de machinist "Kapitrein" noemde: you made my day!
(Wel 10 minuten vertraging, maar het is je vergeven:p)

Jaren geleden een stuk van mijn tand, wat dan een beetje fout is aangepakt door de tandarts van wacht, waardoor die niet meer kon gevuld worden en die dus al die tijd "open" was, wel ontzenuwd. Tijdje geleden naar mijn eigen tandarts en nu moest die tand eruit. Ik heb nogal een angst bij tandartsen, maar dat ging daarnet dus supervlot, zeer blij dat mijn stress voor niks was.

vrouwke zaterdag op de trein gezet naar de airport. en sindsdien 2 weken vrijgezel tot ik haar achterna reis.
eigenlijk best wel eens zalig hoor, zo'n me-myself and I momentje.

terug naar schwarzenegger films kunnen kijken, gaan zwemmen (zij kan dat niet), fast food eten, met de fiets lange rit gedaan ook gisteren, 2 rommelmarkten op zoek naar DVD parels. ik was bijna vergeten dat vrijgezel zijn, nog zo slecht niet is (voor eventjes dan).
Na 2 weken zal ik ze wel terug hard missen :)

Het viel mij daarnet op dat mijn decor op dit moment eigenlijk ‘de natuur in al haar facetten’ is. Misschien kan ik expert worden in Blind Gekocht?
IMG_2353.jpeg

Als ge van slechte wil bent, zout ge nog kunnen denken dat dat hier verdoken reclame is voor dat schilderij.
Ik kan altijd eens vragen aan die mens of hij commissie deelt voor dit soort zaken. In feite zelfs geen idee of het ‘een kunstenaar’ is of een collectief of een cynisch bedrijf.

vrouwke zaterdag op de trein gezet naar de airport. en sindsdien 2 weken vrijgezel tot ik haar achterna reis.
eigenlijk best wel eens zalig hoor, zo'n me-myself and I momentje.

terug naar schwarzenegger films kunnen kijken, gaan zwemmen (zij kan dat niet), fast food eten, met de fiets lange rit gedaan ook gisteren, 2 rommelmarkten op zoek naar DVD parels. ik was bijna vergeten dat vrijgezel zijn, nog zo slecht niet is (voor eventjes dan).
Na 2 weken zal ik ze wel terug hard missen :)
Binnen 2 weken hebben jullie beiden wie weet iemand anders.🤭

toch wel ne sloeber, die TRUMP, schopt zijn vrouw een vliegtuig op, en zegt dan "ik ben vrijgezel, want mijn madam is ni in't land!"

seffes gaat hij zelf nog de échte Trump inspireren

toch wel ne sloeber, die TRUMP, schopt zijn vrouw een vliegtuig op, en zegt dan "ik ben vrijgezel, want mijn madam is ni in't land!"

seffes gaat hij zelf nog de échte Trump inspireren
En toch raad ik het iedereen aan .
Een mens is nie gemaakt om alleen te zijn, das waar.

Maar om nu dag in dag uit zo n duiveltje op uw schouder te hebben die elke move dat ge maakt, te moeten meevolgen en approven. Das er toch ook weer over.

Pas op. Ik heb het ook al omgekeerd gedaan he.
Gezegd dat ik kom haar bezoeken in bangkok op datum x. Maar in werkelijkheid kom ik aan op datum x min 1 dag. Om nog efkes de bloemetjes buiten te zetten ginder zonder haar.
En dan plots haar verrassen. SURPRISE. I DID IT FOR THE SURPRISE 😁

Juist zorgen dat ge uw boarding pasd hebt weg gegooid, dat uw exacte aankomst uur u nie kan verraden...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan