Je glimlach van vandaag

“De partij wil ook dat de politie nachtelijke bus- en tramverbindingen zou gebruiken voor patrouilles. Op die manier denkt ze de veiligheid op het openbaar vervoer te kunnen verbeteren.”

Ze zouden dus meerijden met tram en bus als patrouille.
Er staat nergens dat ze tram en bus zouden gaan gebruiken om een interventie te doen.

Ik zie het laatste nieuws al voor me, wanneer dit er door komt:

"Huis van Jean volledig leeg geroofd. Politie was verwittigd, maar de bus had vertraging."

"Geweld op tram in Antwerpen. Politie had net die nacht de bus genomen."

"Politie krijgt zelf boete. Abonnementen niet tijdig vernieuwd door logge werking overheidsapparaat."

Gsm gisteren laten vallen en vandaag al nieuwe binnen.
Echt wel makkelijk tegenwoordig om alles over te zetten.

Was in enkele minuten ingesteld en dan gewoon 1h wachten tot alle backups zijn ingeladen :love: .

Enige dat ik nog moest instellen was itsme en daarmee werkte de bankapp ook ineens

Mijn huisdokter heeft in overleg met psycholoog rilatine voorgeschreven nu ik mijn ADHD-diagnose heb. Eerst een maand lang een half pilletje dagelijks nemen om te gewennen aan eventuele bijwerkingen. Ik voel er op zich niet veel van. Maar gisteren, eens een volledige pil geprobeerd. Damn, dat was een wereld van verschil. Hyperfocus op mijn huishoudelijke taakjes. Enorm productief geweest. Blij dat het zo goed werkt, ik ga vooral moeten zien dat ik hier niet verslaafd aan raak.

Mijn huisdokter heeft in overleg met psycholoog rilatine voorgeschreven nu ik mijn ADHD-diagnose heb. Eerst een maand lang een half pilletje dagelijks nemen om te gewennen aan eventuele bijwerkingen. Ik voel er op zich niet veel van. Maar gisteren, eens een volledige pil geprobeerd. Damn, dat was een wereld van verschil. Hyperfocus op mijn huishoudelijke taakjes. Enorm productief geweest. Blij dat het zo goed werkt, ik ga vooral moeten zien dat ik hier niet verslaafd aan raak.
4 van die. En een volledig propere badkamer.

*loopt weg*

Ik kreeg als ik er 3 per dag pakte in 't begin hartkloppingen :lol: De psychiater was not amused toen ik dat zei. Na een tijd wel gewoon geworden, maar ondertussen pak ik ze niet consistent genoeg. Ik vind ook dat de werking eigenlijk beter kan.

Ik neem dat (allez, Equasym, zelfde actief bestanddeel) ondertussen al meer dan een jaar quasi dagelijks (uitgezonderd weekend of verlof tenzij ik me op iets moet kunnen concentreren) en ik merk totaal niets dat op een verslaving kan wijzen hoor...

Edit: op drukke werkdagen neem ik er soms 2. Eentje van 30mg s'ochtends en dan nog eentje in de namiddag. (In samenspraak met neuroloog uiteraard)

Een fles Karmeliet open gedaan die 2 jaar over datum is. Hemels. Smaak is goed geëvolueerd.

Ik experimenteer er een beetje mee. Sommige bieren worden slechter, sommige beter, sommige extreem veel beter. Ik maak daar dan notities van om te weten welke ik bij kan houden.

:rofl: vorige week donderdag paaltjes gezet, vrijdagochtend waren ze al afgedaan, vrijdag nog opnieuw gezet, zaterdag terug af. Vandaag terug geplaatst... ik ben eens curieus :rofl:

Mijn vriendin heeft dit jaar ook haar diagnose gekrege.
Kans is groot dat ik het ook heb maar een diagnose zal ik wsl niet krijgen, duurt me te lang en te complex om het traject op te starten.

Mijn vriendin heeft ook rilatine voorgeschreven gekregen en heb er ook eens 1 genomen...
Wauw wat een verschil!
Mijn hoofd was opeens stil, kan het niet anders omschrijven

Zooo zo goed. Shane is een generationele comic.
Favo van die serie is wel de slaapwandelende flik
Zijn ondertussen ook "opgekocht" door Netflix met een eigen serie "Tires". Heeft wel een epi of 2 nodig om op gang te komen.. van de 5 episodes:unsure:
Misschien best dat ge wacht tot s2.

:rofl: vorige week donderdag paaltjes gezet, vrijdagochtend waren ze al afgedaan, vrijdag nog opnieuw gezet, zaterdag terug af. Vandaag terug geplaatst... ik ben eens curieus :rofl:
waarom ze dat punt zo gemaakt hebben snap ik trouwens totaal niet. ze hadden die brug beter iets diagonaler gemaakt en dan het vrachtverkeer die bocht niet laten maken. (dus als je van drongen komte dat stuk braakliggend terrein gebruikt.

waarom ze dat punt zo gemaakt hebben snap ik trouwens totaal niet. ze hadden die brug beter iets diagonaler gemaakt en dan het vrachtverkeer die bocht niet laten maken. (dus als je van drongen komte dat stuk braakliggend terrein gebruikt.
Het grappige (of eigenlijk triestige) is dat dat moet fungeren als de (enige) toegangsweg naar het industrieterrein maar dat als een verkeer boven op de brug de bocht wil maken dat het verkeer van de andere kant moet stoppen want ze kunnen niet met 2 door die bocht:rofl:
Daar heeft dus een engineering firma veel geld voor gekregen om dat zo te ontwerpen hé :thumb:

Awel dat dus. Het is er voor het zwaar verkeer alleen maar slechter op geworden omdat die bochten (zeker de haakse bovenop de brug) veel te krap zijn.

Ze hadden beter zoiets gedaan

Bijlagen

• IMG_20240705_181135.jpg
    IMG_20240705_181135.jpg
    677,6 KB · Weergaven: 17
Terug
Bovenaan