Rare jobinhoud, wisselen it naar onderhoud cnc machines. Is dat dan wekelijks of dagelijks wisselen?Tiens. Ik begin dinsdag ook bij een nieuwe werkgever om dat te doen.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rare jobinhoud, wisselen it naar onderhoud cnc machines. Is dat dan wekelijks of dagelijks wisselen?Tiens. Ik begin dinsdag ook bij een nieuwe werkgever om dat te doen.![]()

Beetje afwisseling is toch fijn?Rare jobinhoud, wisselen it naar onderhoud cnc machines. Is dat dan wekelijks of dagelijks wisselen?![]()
Altijd hetzelfde wisselen is ook maar eentonig heBeetje afwisseling is toch fijn?
Tweetonig.Altijd hetzelfde wisselen is ook maar eentonig he
Doe gij maar verder met jullie modgrapjes voor 1 april. Met elkaars avatar te gebruikenTweetonig.
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn enige nickchange zou inzetten om er "coldpreske" van te maken.Doe gij maar verder met jullie modgrapjes voor 1 april. Met elkaars avatar te gebruiken

amai, iemand heeft een kort lontje vandaagDoe gij maar verder met jullie modgrapjes voor 1 april. Met elkaars avatar te gebruiken
Hehe, moet ook lukken. Zal wel niet bij ons zijn.Tiens. Ik begin dinsdag ook bij een nieuwe werkgever om dat te doen.![]()
vooral als wanneer leden hun avatars wisselen daar commentaar op komt van de mods.amai, iemand heeft een kort lontje vandaag
Nee, denk het niet, zou wa ver rijden zijn.Hehe, moet ook lukken. Zal wel niet bij ons zijn.

We kunnen misschien allemaal de originele van Loser gebruiken!vooral als wanneer leden hun avatars wisselen daar commentaar op komt van de mods.
Nee, dan komt @BlackOccult wel weer om de grap te verpesten.We kunnen misschien allemaal de originele van Loser gebruiken!

Rood quoten, da's toch wel een risicootje ze.Nee, dan komt @BlackOccult wel weer om de grap te verpesten.
vooral als wanneer leden hun avatars wisselen daar commentaar op komt van de mods.
FTFYCommentaar op de mods hebben, da's toch wel een risicootje ze.