MisterV
Well-known member
Toch niet met ingebakken krenten?toch geen koffiekoeken aan het eten eh??
Moh Segggggggg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet met ingebakken krenten?toch geen koffiekoeken aan het eten eh??
Moh Segggggggg

En dit hier zomaar zonder spoiler of waarschuwing plaatsen? Gij se viezerik !Toch niet met ingebakken krenten?![]()
Hoe is NVA dan niet de grootste?Wakker worden in een Vlaanderen waar een gatachterlijke conservatieve en xenofobe partij toch niet de grootste geworden is, ondanks de peilingen.
Hoe is NVA dan niet de grootste?
En dat is uw glimlach omdat�Ik zat eergisteren op het gras en naast mij lag er vers uitgeduwde hondenpoep.. en de vliegen bleven toch voor 'mij' kiezen.
:/

Ik vermoed omdat hij naast de hondenpoep is gaan zitten en niet erin?En dat is uw glimlach omdat�

Self irony..?En dat is uw glimlach omdat�
Een misdaad, een eerlijk proces, een veroordeling en de president die het vonnis zegt te respecteren. Waar gaat de USA naartoe?Dat ze Hunter Biden ook es goed bij zn lurven hebben.
Los van de ākunstā. Ik zou mij al storen aan de voor mij foutief lijkende schaduwen.Twee van onze livings hebben een uitgesproken karakter door de elementen die aan de tijd van toen gebonden zijn maar de derde, waar we meest samen zitten, is een beetje een gezellige mishmash. Mr S heeft een kunstfoto gekocht - geen zwans, Mr Strange heet die mens - en ⦠allee ja nu hangt dees aan de muur⦠(hangt recht, tis ik die nie recht kon trekken)
Bekijk bijlage 30222
Dat is kunst!Los van de ākunstā. Ik zou mij al storen aan de voor mij foutief lijkende schaduwen.
Die van de vrouw gaat naar schuin links en die van de gorilla naar rechtsā¦
Aan de weerspiegeling bovenin het kader, in combinatie met de buitenmuursteen te zien, hangt dat onding gewoon in de veranda.Is dat weer iets BG dat ik niet snap, drie livings?
Mr Strange heeft een oeuvre met fotoās, schilderwerken en dan bewerkte fotografie. Ik heb nog niet gelet op eventuele āfoutjesā in zijn andere mixed media werken, maar ben nu wel curieus. Het lijkt idd een rare oversight voor iemand die toch professioneel bezig is.Los van de ākunstā. Ik zou mij al storen aan de voor mij foutief lijkende schaduwen.
Die van de vrouw gaat naar schuin links en die van de gorilla naar rechtsā¦