Je glimlach van vandaag

Wakker worden in een Vlaanderen waar een gatachterlijke conservatieve en xenofobe partij toch niet de grootste geworden is, ondanks de peilingen.

Enkele weken terug heb ik voor het eerst sinds lang opnieuw sandaalachtig schoeisel gekocht. Ik was op zoek naar barefoot slippers die niet enkel tussen de tenen vastzaten, en kwam uit bij een barefootsandaal. Ze werden geleverd toen ik niet thuis was, en ik kreeg direct berichten en foto's doorgestuurd door m'n vriendin met de vraag waarom ik zulke mottige dingen besteld had. :laugh:

Eerlijkheidshalve heb ik ze zeker niet gekocht omdat ik op zoek was naar iets mooi, maar omdat ik naar iets heel specifiek voor aan m'n voeten zocht om deze zomer bij mooi weer op rond te lopen.

De laatste weken heeft ze meermaals gezegd dat ze die slippers ging weggooien omdat ze zo lelijk zijn en dat ik ze echt niet mag dragen waar ze bij is.

Vandaag zat er een bericht in de mailbox. Deze sandaal is vermeld in de Vogue omdat dat type sandaal helemaal in zou zijn deze zomer.

Wie is er nu de fashionista? :coolbrows:

Twee van onze livings hebben een uitgesproken karakter door de elementen die aan de tijd van toen gebonden zijn maar de derde, waar we meest samen zitten, is een beetje een gezellige mishmash. Mr S heeft een kunstfoto gekocht - geen zwans, Mr Strange heet die mens - en … allee ja nu hangt dees aan de muur… (hangt recht, tis ik die nie recht kon trekken)
IMG_2136.jpeg

Twee van onze livings hebben een uitgesproken karakter door de elementen die aan de tijd van toen gebonden zijn maar de derde, waar we meest samen zitten, is een beetje een gezellige mishmash. Mr S heeft een kunstfoto gekocht - geen zwans, Mr Strange heet die mens - en … allee ja nu hangt dees aan de muur… (hangt recht, tis ik die nie recht kon trekken)
Bekijk bijlage 30222
Los van de ā€œkunstā€. Ik zou mij al storen aan de voor mij foutief lijkende schaduwen.

Die van de vrouw gaat naar schuin links en die van de gorilla naar rechts…

Los van de ā€œkunstā€. Ik zou mij al storen aan de voor mij foutief lijkende schaduwen.

Die van de vrouw gaat naar schuin links en die van de gorilla naar rechts…
Mr Strange heeft een oeuvre met foto’s, schilderwerken en dan bewerkte fotografie. Ik heb nog niet gelet op eventuele ā€˜foutjes’ in zijn andere mixed media werken, maar ben nu wel curieus. Het lijkt idd een rare oversight voor iemand die toch professioneel bezig is.

Terug
Bovenaan