Je glimlach van vandaag

Onze oudsten kan op zijn middelbaar straks over de middag D&D spelen, in een band gaan of instrument leren, ‘chillen’, tekenen of schilderen, dansen, … Als hij liever in alle rust eet, kan hij zelfs in een ‘stille’ ruimte eten. Het lijkt echt een school die kinderen snapt.
De sauna en de gratis maaltijd ontbreken nog juist. :S

Trots op hier deel van te maken. De boxes creedmores zijn ook gearriveerd

Tasje koffie, zonnetje op de smoel, kinderen die flink samen aan het spelen zijn zonder het kot op stelten te zetten. Er bestaan dus aangename ochtenden

Tasje koffie, zonnetje op de smoel, kinderen die flink samen aan het spelen zijn zonder het kot op stelten te zetten. Er bestaan dus aangename ochtenden
Seffens gaan aanschuiven...

--
Ik ben er al vanaf. De wachtrij naast me had minder geluk. Die werd alsmaar langer precies.
Het kan altijd erger. De mensen die in een rolstoel moeten aanschuiven.
(Hoewel, die kunnen wel zitten.)

Laatst bewerkt:
Ik ben aan het kijken om een verrekijker te kopen. Dus ben ik mij wat aan het inlezen om te kijken wat ik best koop voor mijn toepassingen. En ik zie daar het woord: porro-verrekijker staan en ik lees natuurlijk.... Het beeld dat onmiddellijk in mij opkwam van iemand die met zo'n verrekijker voor zijn pc zit was toch wel een glimlach :rofl:

Stemmen op onze foto challenge zou mij alvast blij maken!

Toekomen in de gemeenteschool om te stemmen. 6 lokalen. 5x een rij van +-50m en de ganse speelkoer vol mensen in rijen zuchtend. En in stembureau 3 kan je gewoon binnenwandelen en 2 min later ben je terug buiten. Iedere stemming opnieuw. Zalig.

Ik ben aan het kijken om een verrekijker te kopen. Dus ben ik mij wat aan het inlezen om te kijken wat ik best koop voor mijn toepassingen. En ik zie daar het woord: porro-verrekijker staan en ik lees natuurlijk.... Het beeld dat onmiddellijk in mij opkwam van iemand die met zo'n verrekijker voor zijn pc zit was toch wel een glimlach :rofl:
Voor wat wil je een verrekijker gebruiken? Ik grote fan van Vortex.

Eindelijk een deftige zanglerares gevonden hier, 8 jaar academy gevolgd in New York en schrijft en zingt zelf ook pop.
Eerste lessen verbazend positief en ik kom er wel met training en techniek dus was al leuk om te horen dat ik niet toondoof ben of hopeloos :laugh:
Ook een heel leuke persoon die snapt dat je van 0 begint dus my introvert ass kon mijzelf al zonder problemen of judgement geven toen ik 1x moest zingen om te zien waar ik stond.

Natuurlijk in de eerste lessen voornamelijk uitleg over ademhaling en wat is dit en dat en een song kiezen die je wilt zingen dus allemaal nog wat saai hoewel je er al veel van leert.
Nu volgende les een "test" om te zien wat mijn huidige vocal range is en daar mee werken om te masteren.
Wel 25 euro per les 2x per week maarja kan het missen dus was de tijd om er mee te beginnen.

Ik heb geen grote ambition ermee maar zou wel eens voor vrienden willen zingen en dat ze zeggen "wauw" , of ergens op karaoke ofzo en niet klinken als een kat.

Voor wat wil je een verrekijker gebruiken? Ik grote fan van Vortex.
Vooral voor tijdens wandelingen wat beestjes te bekijken. Dat zal dan vooral vogels zijn. Veel groter zal je hier niet te snel zomaar tegenkomen. Om passerende vliegtuigen wat scherper te bekijken.
En eens occasioneel gebruiken voor beginnende astronomie. Eens een ster bekijken of een komeet zoals aantal maand geleden. Dat is dan natuurlijk niet in detail, maar op termijn ga ik daarvoor wel eens kijken om een telescoop te zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik zou altijd voor 8x42 gaan voor vogels in combinatie met wandelen. Een 10x50 is moeilijker omdat je dan echt niet mag bewegen.

Dan vooral zien dat je hij waterproof is en de lenzen coating hebben. Anders kan er damp komen op uw lenzen en mag je het vergeten. En blijf weg van de niet gekende merken. Prijs kwaliteit is de Nikon en Vortex de meeste gebruikte. Swarovski de beste maar echt duur.

De instapmodellen is een Nikon Prostaff of Vortex Thriumph. Als wat meer mag zijn dan Vortex Diamondback

Deze voormiddag toerke gaan fietsen , 's namiddags crèmeke gaan lekken bij de lokale zuivelboer en nu meerdere drinken op de uitslag van de verkiezingen.

Den Connor die in antwoord op de vraag of het het Connor effect is, antwoordt dat het het Depraetere en Connor effect is op zijn minst aangezien melissa serieus gegroeid is in die laatste maanden alsook de anderen... en een team effort is als het goed is, en als uitsmijter er dan bijgooit als het slecht is dan zal het wel het Connor effect zijn.

:p. Vond dat grappig.

Terug
Bovenaan