Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Laat ons moeder hier van tussen!Als je per accident een Dag Allemaal tegenkomt in het dagelijks leven, moet je toch eens diep nadenken of je goed bezig bent.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ons moeder hier van tussen!Als je per accident een Dag Allemaal tegenkomt in het dagelijks leven, moet je toch eens diep nadenken of je goed bezig bent.
Marble Olympics gevonden op Youtube. Vreemd hoe je ineens kan zitten supporteren voor een oranje knikker

Soms heb ik het gevoel dat ik onze zoon afzet in een rusthuis in plaats van een creche. Odette, Richard, Clement, Cyril, Gaston, Maurice, Marcel.![]()

Je bent Chelsea vergetenEn binnen een paar jaar zit het rusthuis vol met Cindy, Daisy, Anouk, Anais...![]()

Je bent Chelsea vergeten![]()

Kom de verzorgster binnen:En binnen een paar jaar zit het rusthuis vol met Cindy, Daisy, Anouk, Anais...![]()
Kom de verzorgster binnen:
Allez Kyando, kben der hier mee, we gaan u nekeer goe wassen hé.

Roger that.Dan kunt ge u weer Roger laten noemen om u jonger voor te doen![]()

Roger that 1 niner, you are ready to go !Roger that.![]()
Soms heb ik het gevoel dat ik onze zoon afzet in een rusthuis in plaats van een creche. Odette, Richard, Clement, Cyril, Gaston, Maurice, Marcel.![]()
En binnen een paar jaar zit het rusthuis vol met Cindy, Daisy, Anouk, Anais...![]()
Ba neen toch, in de oudere literatuur kom je de klassieke namen toch tegen, die nieuwe namen kan je daar niet terugvinden. Blijven gewoon nieuwe namen i.m.oAls je er bij stilstaat is het wel gek hoe onze kinderen diezelfde namen gaan ervaren in vergelijking met ons. Ik kan er even met m'n hoofd niet bij.
Chelsey of Kyano (ik neem nu natuurlijk weer de onnozelste namen) gaan zij als ouderwets bestempelen terwijl een Gaston en Maurice dan weer 'moderne' namen gaan zijn.
Fair point.Ba neen toch, in de oudere literatuur kom je de klassieke namen toch tegen, die nieuwe namen kan je daar niet terugvinden. Blijven gewoon nieuwe namen i.m.o
Waar ik dan weer niet bij kan is dat we dan op dobbit tv tussen 2 Rogers door ooit eens een Kenji gaan krijgen: want wat Kenji zelf doet, doet hij beterFair point.
't Zal aan mij liggen. Ik kan er precies niet bij dat er op een bepaald moment in de toekomst een Kenji, Bradley, Shirley en Kelly in 't rusthuis zal zitten.
"Shirley'tje? Uw kleinzoon Marcel komt u bezoeken meiske".