Je glimlach van vandaag

2 daagse trip naar Brighton achter de rug met ons provinciale voetbalteam voor een amateur toernooi. "Making friends, not millionairs" dekt de lading toch behoorlijk :)

Facebook en hun gekke Temu sponsordeals 🤷‍♂️

Screenshot-20240229-144549-Facebook.png

Geen idee wat ze me proberen te verkopen. Een soft gag ball met een wipstok en een bodycam om het allemaal te filmen :unsure:

Laatst bewerkt:
Vergeten verlofdagen.
Ik werk elke zaterdag, maar neem tijdens de week een dag ter compensatie. Ik vroeg vandaag in welke school ik maandag moest werken en kreeg te horen dat ik een dag verlof heb genomen. Zo eens 2 dagen op rij niet werken is al iets, maar het dan vergeten zijn en als verrassing krijgen is gewoon een gelukkig gevoel. :clap:

Facebook en hun gekke Temu sponsordeals 🤷‍♂️

Bekijk bijlage 27527

Geen idee wat ze me proberen te verkopen. Een soft gag ball met een wipstok en een bodycam om het allemaal te filmen :unsure:
Haha, heb die ook al zien passeren. Elke keer er zoiets bizar opkomt vraag ik aan m'n vrouw: 'moet ik er ene bestellen voor u?'

Waardoor zij nu denkt dat ik hele dagen op zo'n sites zit aangezien ik daar reclame van krijg.

Een namiddagje zitten snoeien en verhakselen in de tuin en intussen een hoop zonlicht getankt. Tis duidelijk een ferme boost voor mijn gemoed geweest na al die grijze dagen.

Terug
Bovenaan