Je glimlach van vandaag

Ik weet nu niet hiermee te lachen of mij te ergeren. Maar in ieder geval: :rofl:
Weer zo een Schumi wannabe die uit de sport verdwijnt, lang voor hij er één voet in kunnen zetten heeft.

De buur, die vandaag voor een IT gerelateerd probleem, hulp kwam vragen. Een echte leek op computer vlak, zit ganse dagen alleen (70 plusser) en had volgens mij ook nood aan een klapke. Daar dan toch eens echt kennis mee gemaakt na 3 jaren buur te zijn :) .

De buur, die vandaag voor een IT gerelateerd probleem, hulp kwam vragen. Een echte leek op computer vlak, zit ganse dagen alleen (70 plusser) en had volgens mij ook nood aan een klapke. Daar dan toch eens echt kennis mee gemaakt na 3 jaren buur te zijn :) .
Nu komt die af voor elk IT prulletje. Een vinger gegeven...

Ik zou me toch niet veilig voelen in dat grijpertje:
waarom niet? Die boot gaat niet omvallen hoor.
Mij lijkt het eerder raar, dat ze op iets wat miljoenen per uur verlies betekent, maar 1 grijper hebben ingezet.

Wel een leuke bron van memes, dat schip met daarnaast dat miniscuul grijpertje.

Mij lijkt het eerder raar, dat ze op iets wat miljoenen per uur verlies betekent, maar 1 grijper hebben ingezet.

Nee, maar toch, als je zo uit uw raampje hangt, en je kijkt eens naar boven. Yikes.
Ook het massieve geluid van het minste dat zo'n gestrande boot beweegt, en jij zit daar op de rand wat te graven.

Thuiswerken is zo slecht dan nog niet :p

Voor hetzelfde een schok, dat uw zandkade afbrokkelt, en je kantelt naar voren.

Laatst bewerkt:

Onder dat anker zou ik toch niet graag lang staan/zitten, wetende dat de scheepslui eerst een penis tekenen in een kont en dan zichzelf vastvaren.

Onder dat anker zou ik toch niet graag lang staan/zitten, wetende dat de scheepslui eerst een penis tekenen in een kont en dan zichzelf vastvaren.
Partypoopermode: Dat anker gaat minstens 10m rechts van die kraan neervallen moesten ze die laten vallen. Als je de lijn van de boeg volgt naar het anker wordt dat duidelijk. :unsure:

Partypoopermode: Dat anker gaat minstens 10m rechts van die kraan neervallen moesten ze die laten vallen. Als je de lijn van de boeg volgt naar het anker wordt dat duidelijk. :unsure:
Ik zeg ook niet dat die eronder staat op die foto, maar de kans is groot dat op enig moment hij er wel onder moet zitten/gezeten hebben om dat stukje uit te kunnen graven. ;)

is dat van die penis bevestigd of fake news?
vastvaren zou door mist en zijwind zijn: blijft een vage/verdachte uitleg, want daardoor valt uw radar niet uit natuurlijk. In principe zouden die moeten kunnen varen met alle ramen afgedekt.
Nu ja, er is een verschil tussen bemanning en officieren: het is niet omdat de kapitein dronken aan het roer staat, dat heel de bemanning er niets van bakt. Denk maar aan de Costa concordia.
En ik denk dat iedereen momenteel wel weg blijft bij de zaken die hen nog wat vaster kunnen zetten.

is dat van die penis bevestigd of fake news?
vastvaren zou door mist en zijwind zijn: blijft een vage/verdachte uitleg, want daardoor valt uw radar niet uit natuurlijk. In principe zouden die moeten kunnen varen met alle ramen afgedekt.
Nu ja, er is een verschil tussen bemanning en officieren: het is niet omdat de kapitein dronken aan het roer staat, dat heel de bemanning er niets van bakt. Denk maar aan de Costa concordia.
En ik denk dat iedereen momenteel wel weg blijft bij de zaken die hen nog wat vaster kunnen zetten.
Goede vraag ja, ik kan dat helemaal niet bevestigen ivm de penis.

Zo'n schip vangt natuurlijk wel wat wind, dus 100% het op menselijk falen steken is nog te voorbarig.
Maar dan nog ivm dat anker. Het is gewoon een vuistregel die je altijd moet toepassen: nooit je onder een massa begeven die los kan komen.
Ik ken persoonlijk iemand die gestorven is toen de laadbak van een kipper naar beneden is gestort.

Dikke proficiat aan @kay-gell, hoeveel weegt ze en heb je al een naam?

86341-F77-82-DE-4812-9991-786-F8401232-D.jpg

Ik zou me toch niet veilig voelen in dat grijpertje:

"De meeste gabbers zijn na hun beroepsopleiding direct de fabriek binnengestapt. Ze werken aan de band en onder stress."

Alle clichés op een hoop. Ik vraag me af wat er van dat meisje zou terecht gekomen zijn. Waarschijnlijk gestudeerd, met een brave, rijke(re) vent getrouwd en twee puberende kinderen. Wordt om begrijpelijke redenen liever niet herinnerd aan dit fragment. :unsure:
Da’s nu een collega van mij :) Ik werk er af en toe mee samen en vind haar zeer capabel. Ze leidt nu een team van ~ 10 personen.

Terug
Bovenaan