Je glimlach van vandaag

ezgif-com-gif-maker.gif

:rofl:

En ondertussen moesten wij het met dit stellen:

Die überdroge commentaar van Jambers er dan nog eens bij. :rofl:
Yes ik herinner dat stuk nog. Ergens zegt Jambers daar gortdroog:
"meisje x is de enige student, want gabbers studeren doorgaans niet" :laugh:.

Ik weet niet of je bekend bent met “Kenny Van Ledeberg”?

Dat is een troll Facebook account / pagina die hilarische marginale dingen zegt.

Nieuwsblad heeft met de persoon achter de pagina zelf een interview gedaan.
:laugh:

Ledeberg doet mij altijd aan deze parel denken:

Ik ben niet van het Gentse, maar is er een reden waarom Ledeberg altijd als marginaal bestempeld wordt?

Klopt wel zè, ik was ook tiener in die periode en de meeste van die mannen zaten dan toch in "de beroeps"

"De meeste gabbers zijn na hun beroepsopleiding direct de fabriek binnengestapt. Ze werken aan de band en onder stress."

Alle clichés op een hoop. Ik vraag me af wat er van dat meisje zou terecht gekomen zijn. Waarschijnlijk gestudeerd, met een brave, rijke(re) vent getrouwd en twee puberende kinderen. Wordt om begrijpelijke redenen liever niet herinnerd aan dit fragment. :unsure:

Laatst bewerkt:
"De meeste gabbers zijn na hun beroepsopleidin direct de fabriek binnengehakt. Ze werken aan de band en onder stress."

Alle clichés op een hoop. Ik vraag me af wat er van dat meisje zou terecht gekomen zijn. Waarschijnlijk gestudeerd, met een brave, rijke(re) vent getrouwd en twee puberende kinderen. Wordt om begrijpelijke redenen liever niet herinnerd aan dit fragment. :unsure:

"De meeste gabbers zijn na hun beroepsopleidin direct de fabriek binnengestept. Ze werken aan de band en onder stress."

Ik heb daar ooit is vervolgfoto's van gezien, het merendeel had een doodnormaal gezin met één of enkele kinderen, degelijke job, ... .

Vroeger:
Ledeberg -> marginalen
Muide -> dokwerkers
Brugse poort -> drugs

Nu:
Ledeberg -> bakfietsers
Muide -> bakfietsers
Brugse poort -> bakfietsers

Vroeger:
Ledeberg -> marginalen
Muide -> dokwerkers
Brugse poort -> drugs

Nu:
Ledeberg -> bakfietsers
Muide -> bakfietsers
Brugse poort -> bakfietsers
En Rabot is/was zowel marginalen als drugs?
Is zowat de enige buurt in Gent waar ik al van gehoord heb? :unsure:

Dat schip zou blijkbaar een penis getekend hebben voor ie het kanaal inging :lol:

Toen dak in Merelbeke was bij men schoonouders kwamen ze toe van Coolblue met een bakfiets.
Zie mij da toch niet elke dag doen, hier in West Vlaanderen nog geen 1 tegen gekomen.

Terug
Bovenaan