Gelukzak. De Dettol handgel staat hier al klaar.Niet naar kantoor moeten en alle wensen in het echt in ontvangst nemen.Daar voorbij scrollen in de chat is een stuk makkelijker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukzak. De Dettol handgel staat hier al klaar.Niet naar kantoor moeten en alle wensen in het echt in ontvangst nemen.Daar voorbij scrollen in de chat is een stuk makkelijker.
Same here. Lekker van thuis werken en alles negerenNiet naar kantoor moeten en alle wensen in het echt in ontvangst nemen.Daar voorbij scrollen in de chat is een stuk makkelijker.

Onder, boven, links en rechts, zwarte balken.Kijkafstand?

Same. Heb om deze reden speciaal een hele week thuiswerk ingepland.Niet naar kantoor moeten en alle wensen in het echt in ontvangst nemen.Daar voorbij scrollen in de chat is een stuk makkelijker.

Daar hoort wat context bij,Kijkafstand?
Daar hoort wat context bij,
Ik heb een 80m2 . BG living. (met eigenlijk een aanbouw zodat de living een L vorm is.) Tuinzijde daar hangt een 55”.
Maar eigenlijk zat ik daar 4 a 5 meter vanaf.
We hebben nu net alles terug verzet gisteren naar de originele opstelling, dus dochterlief heeft nu een nog enormer speelstuk.(tuinzijde)
waarop de zetel terug aan straatkant staat. En ik daar nu op 3,5m van die 75 inch zit.
De andere Tv aan de achterzijde is ook blijven hangen, dus we kunnen tegelijk tv kijken. (En is ver genoeg uit elkaar, achter de hoek dus dat stoort niet)
3.5m is al een afstandje, vind ik.Ja, bij 4 a 5 m zou ik het ook overwegen.
Onze tv is ideaal voor de living (55 inch op 3,5 meter) maar wel te klein als we aan ons kookeiland zitten. Mss es upgraden naar 65. 75 zal overkill zijn.
Wij zitten op een 4 a 5 meter en 65 inch qled is echt ideaal.Ja, bij 4 a 5 m zou ik het ook overwegen.
Onze tv is ideaal voor de living (55 inch op 3,5 meter) maar wel te klein als we aan ons kookeiland zitten. Mss es upgraden naar 65. 75 zal overkill zijn.

Ik wou 'm bestellen, maar was wat te goedkoop naar mijn goesting.Een echte BG’er zou natuurlijk voor de 115 inch gaan zoals Linus.
![]()
De ervaringen en vooral de klachten in het poetshulp-topic, hilarisch. Vooral dan de scheve verwachtingen van mensen![]()
Typische reactie dit. Als ge voor een bijdrage van 7,5euro per uur al geen op en top werknemer die het beste van zichzelf geeft en iedere instructie haar fijn opvolgt moogt verwachten, waar zijn we dan gvf mee bezig.
Die mensen zouden mij moeten betalen.Typische reactie dit. Als ge voor een bijdrage van 7,5euro per uur al geen op en top werknemer die het beste van zichzelf geeft en iedere instructie haar fijn opvolgt moogt verwachten, waar zijn we dan gvf mee bezig.
Zalig. Ik ontsnap er dit jaar aan!Niet naar kantoor moeten en alle wensen in het echt in ontvangst nemen.Daar voorbij scrollen in de chat is een stuk makkelijker.
Hoog tijd om dat weg te krijgen.Geen idee of ik dit in ergernis of glimlach moet plaatsen
"Je moet trouwens eens een helikoptervlucht boven Waregem boeken, er is veel meer groen dan je denkt.” (quote burgemeester Kurt dit weekend in De Standaard)
![]()
![]()
Gans Waregem?Hoog tijd om dat weg te krijgen.
Ik ging zeggen dat groen maar uw denkwijze bevalt mij wel.Gans Waregem?