Je glimlach van vandaag

We waren gisteren een true crime aan het bekijken, waarin het lijk werd opgelost in Draino. (Nu kan je dat moeilijker kopen). Familie slachtoffer natuurlijk erg aangedaan.
Dus ik zeg tegen Mr S ‘dan doen ze daar gewoon agar agar bij, giet dat in een vorm en voila, begrafenis makkelijker’

Krijg ik daar een blík…

Well excuse me for being practical…

Daar hoort wat context bij,

Ik heb een 80m2 . BG living. (met eigenlijk een aanbouw zodat de living een L vorm is.) Tuinzijde daar hangt een 55”.
Maar eigenlijk zat ik daar 4 a 5 meter vanaf.

We hebben nu net alles terug verzet gisteren naar de originele opstelling, dus dochterlief heeft nu een nog enormer speelstuk.(tuinzijde)
waarop de zetel terug aan straatkant staat. En ik daar nu op 3,5m van die 75 inch zit.
De andere Tv aan de achterzijde is ook blijven hangen, dus we kunnen tegelijk tv kijken. (En is ver genoeg uit elkaar, achter de hoek dus dat stoort niet)

De 75 inch was ook gratis, want was een miskoop van mijn ouders. (Stond daar al 6 maand) zelf had ik ook voor een 65 gegaan.

Daar hoort wat context bij,

Ik heb een 80m2 . BG living. (met eigenlijk een aanbouw zodat de living een L vorm is.) Tuinzijde daar hangt een 55”.
Maar eigenlijk zat ik daar 4 a 5 meter vanaf.

We hebben nu net alles terug verzet gisteren naar de originele opstelling, dus dochterlief heeft nu een nog enormer speelstuk.(tuinzijde)
waarop de zetel terug aan straatkant staat. En ik daar nu op 3,5m van die 75 inch zit.
De andere Tv aan de achterzijde is ook blijven hangen, dus we kunnen tegelijk tv kijken. (En is ver genoeg uit elkaar, achter de hoek dus dat stoort niet)

Ja, bij 4 a 5 m zou ik het ook overwegen.

Onze tv is ideaal voor de living (55 inch op 3,5 meter) maar wel te klein als we aan ons kookeiland zitten. Mss es upgraden naar 65. 75 zal overkill zijn.

Onze tv is ideaal voor de living (55 inch op 3,5 meter) maar wel te klein als we aan ons kookeiland zitten. Mss es upgraden naar 65. 75 zal overkill zijn.
3.5m is al een afstandje, vind ik.
is uiteraard subjectief en een ideaal bestaat er niet echt, maar hier is een guide:

Wij zitten op een 4 a 5 meter en 65 inch qled is echt ideaal.

Typische reactie dit. Als ge voor een bijdrage van 7,5euro per uur al geen op en top werknemer die het beste van zichzelf geeft en iedere instructie haar fijn opvolgt moogt verwachten, waar zijn we dan gvf mee bezig.

En dat die verdorie pauzes durven pakken en telefoneren.

Schandalig dat die poetshulp niet net zo ijverig werken als de gemiddelde BG'er die op 5 minuutjes per uur na voor een nieuwe koffie of een wc-bezoek of een zeldzaam bezoek aan BG, continue focust op het werk, alles tot in de puntjes uitvoert wat hun baas wenst en geen enkele fout maakt.

Typische reactie dit. Als ge voor een bijdrage van 7,5euro per uur al geen op en top werknemer die het beste van zichzelf geeft en iedere instructie haar fijn opvolgt moogt verwachten, waar zijn we dan gvf mee bezig.
Die mensen zouden mij moeten betalen.
Een hele eer om mijn toilet blinkend te houden.

Geen idee of ik dit in ergernis of glimlach moet plaatsen

"Je moet trouwens eens een helikoptervlucht boven Waregem boeken, er is veel meer groen dan je denkt.” (quote burgemeester Kurt dit weekend in De Standaard)

:crazy: :crazy:

Terug
Bovenaan