Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn er vet mee als de jeugd Andrew Tate als rolmodel heeft.
In onzen tijd was 't allemaal veel beter. Ik krijg nog altijd een spontane glimlach als ik een winkelkar zie.
Wij moesten het gewoon doen metEn hopen snotneuzen zonder iets van mannelijk rolmodel in hun directe omgeving. Dacht oprecht dat hij eerst iets van comedian/satirist was zoals Sacha Baron Cohen en zijn typetjes.
Mag wsl wel gratis een museum gaan bezoeken.Conner Rousseau die therapie moet volgen.Allee man, wat voor een belachelijk land is dat hier.
Mag wsl wel gratis een museum gaan bezoeken.

“Mijn leven is verwoest”: hoofdrolspeelster van seksschandaal in Waalse gevangenis reageert op beschuldigingen
"Ik ben voor het leven besmet". Zal dan toch niet door het 'uitlekken' van haar nymfomanistische bezigheden zijn.
https://www.defi.be/les-elus/davin-sarah/
Heeft er dan ook nog eens goede quote op staan. "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing”. Idd, goede mannen die niks doen, daar moet ze idd niet van weten.![]()
Ze gaf nochtans alles voor de gemeenschap. De geslachtsgemeenschap that is.Conseillère communale à Ans
daar hebben ze een a als een u geschreven.

Ik was aan het wachten op ARTEVELDEEEUH. Misschien moet ik dat straks maar eens monteren ofzo.![]()
VIDEO "Nee Pieterjan, nee": politici van Vooruit ontlopen de camera van "Terzake" bij vragen over Conner Rousseau | VRT NWS Nieuws
"Nee Pieterjan, nee": politici van Vooruit ontlopen de camera van "Terzake" bij vragen over Conner Rousseau. Bekijk de video op VRT NWS: nieuws.www.vrt.be
Nee, Pieterjan, nee!!!
Komaan, dit is toch één grote sketch van DIW.
Dat doet me denken aan een haast giechelend-weglopende Egbert Lachaert.![]()
VIDEO "Nee Pieterjan, nee": politici van Vooruit ontlopen de camera van "Terzake" bij vragen over Conner Rousseau | VRT NWS Nieuws
"Nee Pieterjan, nee": politici van Vooruit ontlopen de camera van "Terzake" bij vragen over Conner Rousseau. Bekijk de video op VRT NWS: nieuws.www.vrt.be
Nee, Pieterjan, nee!!!
Komaan, dit is toch één grote sketch van DIW.
Paniek in de politiek omwille van semantiek polemiekIk was aan het wachten op ARTEVELDEEEUH. Misschien moet ik dat straks maar eens monteren ofzo.
We zijn er vet mee als de jeugd Andrew Tate als rolmodel heeft.
In onzen tijd was 't allemaal veel beter. Ik krijg nog altijd een spontane glimlach als ik een winkelkar zie.