Mulan
Well-known member
Dus een glimlach in wording? Als de facturen niet meer komen? Want nu is het toch waarschijnlijk ook maar groen lachen... al dan niet door spinazie die ertussen blijft hangenBlokjesbeugel laten zetten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus een glimlach in wording? Als de facturen niet meer komen? Want nu is het toch waarschijnlijk ook maar groen lachen... al dan niet door spinazie die ertussen blijft hangenBlokjesbeugel laten zetten![]()
‘T is gespreid betalen, dat maakt het toch al iets minder erg.Dus een glimlach in wording? Als de facturen niet meer komen? Want nu is het toch waarschijnlijk ook maar groen lachen... al dan niet door spinazie die ertussen blijft hangen
nadeel is dat ik momenteel niet meer kan kauwen. Een van mijn bovenste tanden komt tegen een van de blokjes op m’n onderste tanden waardoor m’n kiezen elkaar niet meer kunnen raken.‘T is gespreid betalen, dat maakt het toch al iets minder erg.nadeel is dat ik momenteel niet meer kan kauwen. Een van mijn bovenste tanden komt tegen een van de blokjes op m’n onderste tanden waardoor m’n kiezen elkaar niet meer kunnen raken.
Veel werk aan gehad?Mijn vrouw heeft vandaag de nationaliteitsverklaring getekend in de gemeente. Normaal heeft ze binnen 4 maand de Belgische nationaliteit (naast haar originele nationaliteit).
Ja, vooral zij. Al haar moeite heeft uiteindelijk een klein monster gebaard dat ons leven heel wat interessanter maakt.Veel werk aan gehad?
Mijn vrouw mag volgend jaar hetzelfde doen, ben benieuwd.Ja, vooral zij. Al haar moeite heeft uiteindelijk een klein monster gebaard dat ons leven heel wat interessanter maakt.
Maar serieus nu. Goh, viel we mee. Ze vraagt het aan i.k.v. het hebben van een Belgische kind.
amaaaaai @zwartenhoeveel van die ventjes hebben wij niet versleten?
En die Cobra A10 warthog van de Frederic naast de deur (zotjaloers op)
Deze twee pareltjes gevonden!Lap daar gaat mijn werkplanning vandaag
Yo Joe!

Had ik in de tijd alle 2. Het speelgoed van mijn lagere schooltijd.Deze twee pareltjes gevonden!
Die eerste heb ik nog gehad. Vorig jaar zelfs van zolder bij m'n ouders gehaald en weggedaan wegens echt kapot gespeeld.
Idem met al de rest van de collectie.
Nu die ik in vol ornaat terug zie staan, toch spijt van.. mssn toch investeren en nog wat figuurtjes zoeken.
Niet voor mij uiteraard maar voor de zoon![]()
Lekker eten maken en de mensen zien genieten van dat lekker eten. Koken is een daad van liefde, jongens en meisjes.
Dacht even dat het een hoax was, maar hij heeft dat effectief gepost.
Door de politie ook.Door wie werd die als influencer eigenlijk gevolgd? 14-jarige edgelords?
Dat zou veel logischer geweest zijn.En hopen snotneuzen zonder iets van mannelijk rolmodel in hun directe omgeving. Dacht oprecht dat hij eerst iets van comedian/satirist was zoals Sacha Baron Cohen en zijn typetjes.
We zijn er vet mee als de jeugd Andrew Tate als rolmodel heeft.En hopen snotneuzen zonder iets van mannelijk rolmodel in hun directe omgeving. Dacht oprecht dat hij eerst iets van comedian/satirist was zoals Sacha Baron Cohen en zijn typetjes.