Je glimlach van vandaag

Ben zo ooit es uitgenodigd om te helpen haar poes te wassen...

ik sta verdomme nog vol littekens.
Hier ooit een jongedame (18+) die aanbelde en vroeg of ik haar poesje had gezien.

M'n vrouw stond achter me dus ik moest me enorm inhouden om te zeggen dat ze gerust mocht binnenkomen om het eens te tonen.

Sommige Nederlanders spreken poëzie uit als poeshe/poesje haha wth.
Was zelfs voor mij even slikken in aller begin.

1e werkdag in m'n nieuwe job vandaag. Super toffe collega's, heel leuke sfeer en het werk lijkt echt wel iets dat me heel goed gaat liggen.

En daarbovenop 2 likes gekregen van "BV's" op een reactie van mij op facebook...

IMG_20231107_183658.jpg

Niets die zo lekker smaakt als een gratis fles wijn, die vakantiegangers hebben achtergelaten in de kamer waar mn vrouwke kuist.

Plus een uiterst kalme thuiswerk dag.

== betaald worden om een gratis fles uit te drinken ✌️😁

Niets die zo lekker smaakt als een gratis fles wijn, die vakantiegangers hebben achtergelaten in de kamer waar mn vrouwke kuist.

Plus een uiterst kalme thuiswerk dag.

== betaald worden om een gratis fles uit te drinken ✌️😁
Nen mens zou in zo'n bui al eens een foto van zijn kruis in een ander topic plaatsen he :fingerguns:

Voila, goede daad voor de dag. Stond een afrikaanse mama met haar 3 kleine kindjes te wachten op de belbus... in een stortvlaag. Mijn hart brak. Ze hebben bij ons binnen kunnen wachten en hebben de kleintjes wat afgedroogd. Ocharme.

Voila, goede daad voor de dag. Stond een afrikaanse mama met haar 3 kleine kindjes te wachten op de belbus... in een stortvlaag. Mijn hart brak. Ze hebben bij ons binnen kunnen wachten en hebben de kleintjes wat afgedroogd. Ocharme.
Ik had al een beeld in me dat je daar voorbij kwam gereden in een grote plas.

Terug
Bovenaan