Je glimlach van vandaag

De laatste keer toch ook vodden mee gehad ze met die mannen. Op afdreigen en al omdat ik niet toehapte op hun belachelijk bod.
Mijn broer die hebben ze goed liggen gehad. Hij heeft met die mannen meegereden en na 7 tussen stops stond die in de haven van antwerpen op een kade met cash geld in zijn zakken maar zonder auto tussen allemaal van die verkopers.

Na veel omwegen is hij om 1h in de nacht wel terug voor zijn deur afgezet.
Nadien heeft hij wel toegegeven dat hij daar echt met de schrik zat ...

15 jaar terug wel zo es mijn oude e46 320cd verkocht aan zo 2 personen. Hij moest weg, dus ben akkoord gegaan. Er lagen nog originele M velgen met winterbanden op in de bandencentrale en had hun een papierke gegeven dat ze die mochten gaan afhalen want die pasten toch niet op mijn nieuwe Volvo.
Een jaar later ga ik naar de bandencentrale voor de eerste wissel van zomer naar winterband en vraag om de volvo zomerwielen te stockeren.
Meneer, er liggen hier nog bmw wielen van u, wat moeten we daarmee doen?

Heb ze nog meegepakt en verpatst voor 1800 euro :laugh: die beunhazen wisten dat toch niet meer.

Waren originele duitse M68 velgen van de E46 M3 met een andere ET waarde zodat ze breder stonden achteraan. Denk dat ik toen 500 tuners aan de telefoon gehad heb. :laugh:

Laatst bewerkt door een moderator:
Collega heeft zo’n 15 jaar geleden zijn auto verkocht aan de Midi.

Stond daar dan met z’n cash geld. Hij vertelde me toen dat hij nooit zo rap naar de metro is gespurt.

😂

0,0 schaamte die mannen
Had mijn auto uitgeschreven (stond hier zonder platen in de garage)

Toen ik in de garage aan het opruimen was met de poort open stonden er opeens 2 binnen "hoeveel voor die auto"

Toen ik hm effectief verkocht wel kapot gelachen.
2 gasten waren continu in het Frans tegen elkaar bezig "zeg dit" "probeer dat" "max tot zoveel" tijdens het bezichtigen. Mij toen wat aan de kant afzijdig gehouden.

Toen ze wouden beginnen zeveren ook overgeschakeld op Frans 😂 Toen ze doorhadden dat ik hun hele gesprek kon volgen waren ze snel weg.

Uiteindelijk verkocht aan de zoon van een garagist, nog sms'en van gekregen en foto's wat hij er allemaal aan had veranderd. Wel leuk

Met honda gelukkig niet teveel problemen met zo een mannen.

Die willen meestal alleen maar duitsers😁

Toch 1 keer iets wat ik nooit zal vergeten.

Was 19-20 jaar en was nog in belgische frank.

Ik verkocht een crx voor 200.000 frank maar ik vroeg cash,omdat ik dezelfde dag achter een andere auto ging.

Ik moest die gaan afleveren in evere(brussel) dus ne maat mee want die moest me toch naar die andere auto brengen.

In brussel met bang hart,kwamen daar toe op lokatie (een kleine schoenenreparatiewinkel met sleutels enzo) enfin nog ne gespierde man bij dien koper.

Alles afgehandeld raapt die koper iets snel vanachter het gordijn en naar boven
Zijne maat ,ja dat was een pistool hij was er niet gerust in 🤣🤣🤣

En wij denken dat wij schrik moesten hebben in het grote brussel ,was eerder omgekeerd🤣🤣

Paar weken geleden iets meer dan 10GB aan bloatware van m'n telefoon gezwierd en de batterylife is zowaar verdubbeld naar mijn gevoel. feelsgood.jpg

Sinds gisteren behoorlijk wat pijn in meerdere gewrichten.
Dankzij @Squidward haar recente post (die geen glimlach opleverde!) herinnerde ik me dat ik ook nog tramadol liggen had. Tramadol+ontstekingsremmer blijken vandaag een heel goede combinatie te zijn om de pijn de kiem in te smoren! 👌👌👌

(Alles natuurlijk netjes voorgeschreven door de huisarts die mijn gebruik goed opvolgt.)

Ik was gisteren op een ladies only event in Nederland toen ik werd benaderd door een verkoopster van Marokkaanse feestkleding met de vraag of ik niet geïnteresseerd was in moddelenwerk voor haar nieuwe lijn caftans.
Vond mezelf nu niet gelijk geschikt met mijn 1.64m maar ze zei dat een stel hoge stilettos al een wereld van verschil kunnen maken.
Wie had ooit gedacht dat deze brede heupen nog voot iets goed waren. :oi22:
Heb wel vriendelijk bedankt though.

Verkoopservaring op 2dehands. Klein misverstand tussen mij en de koper (fout lag bij mijn kant) waardoor deze toch een tijdje heeft moeten wachten, maar deze heeft dit heel sportief opgepakt. Was een aangenaam persoon en aangename verkoopervaring, zo kan het dus ook!

Terug
Bovenaan