Je glimlach van vandaag

Ik kan opnieuw mijn haag in 1 trek scheren. De vorige keer kreeg ik door rugproblemen plots mijn armen niet meer naar omhoog met de haagschaar in de hand. Echt een vies gevoel.

Nu koste mij dit geen zweetdruppel. Het ging terug van zelf. Ik heb daarna dan ook maar meteen het gras afgereden.

Alien Isolation.

Blijft toch een intens game.

Weinig games doen mee echt veel, maar dat blijft toch subliem qua sfeer en spanning.

Hoe graag ik horror films zien ben ik een gigantisch mietje op vlak van horror games. Ik had het gekocht maar geraakte niet ver zonder een hartaanval te krijgen en heeft mijn vriend het moeten spelen en streamen naar tv zodat ik in de zetel kon meekijken 😅

Hoe graag ik horror films zien ben ik een gigantisch mietje op vlak van horror games. Ik had het gekocht maar geraakte niet ver zonder een hartaanval te krijgen en heeft mijn vriend het moeten spelen en streamen naar tv zodat ik in de zetel kon meekijken 😅

Vanonder een dekentje? :lol:

Hier nog even op terugkomen
Enkele weken geleden een 2de hands fiets gekocht. Nog niet ver mee gefietst, vandaag naar 't centrum van Tienen gereden met mijn fiets, en ik had de indruk dat die toch niet echt goed bolde.
Thuis gekomen, even gecontroleerd en de achterrem sleept dus heel hard. Achtervelg is heel erg warm.
En ik die al dacht dat mijn conditie zo slecht was...
Het leek er initieel op te lijken dat het achterwiel gewoon scheef stond, maar toen ik ook gisteren weer veel problemen had tijdens een kort fietstochtje naar het centrum, toch eens goed bekeken.
Het is een koga F3 met riemaandrijving, en voor een riemaandrijving heb je dus een frame nodig dat je kan openen. Dat was dus niet correct dichtgemaakt, waardoor dat wiel achteraan gewoon alle richtingen uit kon, Even vastgeschroefd, nog eens een testritje gemaakt van 5 km, en afgeklokt op een gemiddelde van 25 km/h. Dit is beter.

Laatst bewerkt:
Het is op zich wel een clever game.
Dat monster leert ook uw gedrag, en de kleinste details gelden.
Loop je een kamer binnen met maar 1 ingang, en verberg je je, en het weet dat je er zit, ben je gezien.
Gebruik die motion tracker niet wanneer het in de buurt is:

Het begin is het moeilijkste, vanaf het moment dat je de vlammenwerper hebt kan je je meer permitteren.
Na een tijd blijft het meer op afstand als het ziet dat je de vlammenwerper vasthebt.

Heel dat spel is subliem.

Man krijgt binnen de week offerte voor dakwerken, binnen de 2 weken begon de uitvoering en toen gebeurde dit. Dat zal zeker clicks binnen brengen.

En dan de tip in het artikel: bespaar 20 euro per week met de tip in dit artikel!

GODVERDOMME!
Tip in het artikel: Wist je dat je op VRT NWS gratis nieuws kan lezen? Dat bespaart je een krantenabonnement!

* vloekt na het afsluiten van een 3-jarig abonnement op HLN+ aan de promoprijs van 24,55 € *

Terug
Bovenaan